Gå til innhold

Plutselig mye mer følsom klitoris- plagsomt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er helt seriøs med dette innlegget, men ser jo hvor lite aktivitet der er her inne, så forventer ingen svar.

Jeg er en alminnelig seksuelt aktiv dame. Onanerer daglig og har sex med samboer 4-8 ganger i mnd. 

Plutselig en dag uten forvarsel merket jeg at klitoris kjentes mye mer intenst følsom og dette har vart noen uker nå. Merker også mer følsomhet generelt i underlivet. Det kan sammenlignes litt med da jeg gikk gravid. Men dette vet jeg at ikke er tilfelle nå.

Dette høres kanskje ut som et luksusproblem. Men det føles ofte som et trykk/spenning i underlivet og noen ganger er det direkte plagsomt. Det setter meg ut i hverdagen og jeg føler behov for å utløse orgasme for å lette trykket/spenningen ganske ofte. Dette er det jo derimot ikke alltid tid til, og dermed går jeg med denne konstante spenningen. Orgasmene mine er også mye mer intense. Dermed får jeg også oftere lyst og blir oftere kåt🙈

Noen som kan forklare meg mulige årsaker til at dette plutselig skjer i kroppen min nå helt av seg selv? Uten verken psykiske eller fysiske ytre faktorer såvidt jeg vet? Synes det er direkte slitsomt å ha det sånn, men hadde aldri turt å gå til legen med det. Så vil se om det finnes muligheter for å roe det ned på egenhånd. Men først må jeg nok finne mulige årsaker.

Føler ikke jeg kan være åpen med samboeren min om det heller, for da vil han nok misforstå og tenke jeg har lyst på sex med ham hele tiden. Men det er (dessverre) ikke penetrering som letter denne spenningen. Kun direkte klitorisstimulering. Så ‘tilstanden min har ingen fordeler denne veien heller.

Ikke har vi (jeg) tid til å fikse orgasmer i hytt&pine heller..da vi har 3 små barn. Huff for en situasjon🙈 Ser jo nå hvor utrolig sært dette innlegget må virke for folk. Men håper dere tar meg seriøst og at noen kan svare.

 

Anonymkode: e9d5f...d6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns ikke dette høres ut som et luksusproblem - overfølsom klitoris høres ikke ok ut.

Jeg har egentlig bare ett råd - gå til lege. Det er mulig du har en god grunn til din legeverging, men jeg greier ikke helt å skjønne hvorfor du ikke skal tørre det, spesielt med tanke på at du syns dette er så plagsomt. Om årsaken er at du syns det er vanskelig eller pinlig å snakke om problemet kan du vise fram det du skriver her, du forklarer deg godt i innlegget.

Ellers skjønner jeg ikke helt at du ikke kan snakke med samboeren din om det. Jeg syns det er direkte rart om han skal tolke deg dithet at du ønsker sex hele tiden om du sier det samme til han som du sier her - det framstår iallefall ikke som du ønsker dét for meg. Og - om han skulle mistolke deg må du da kunne presisere at det ikke er tilfelle? Må eller legge til at sex med partner ikke nødvendigvis må innebære (kun) penetrering, han må da være interessert i (og vant til) å stimulere klitoris fra før vil jeg tro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Kayia skrev:

Jeg syns ikke dette høres ut som et luksusproblem - overfølsom klitoris høres ikke ok ut.

Jeg har egentlig bare ett råd - gå til lege. Det er mulig du har en god grunn til din legeverging, men jeg greier ikke helt å skjønne hvorfor du ikke skal tørre det, spesielt med tanke på at du syns dette er så plagsomt. Om årsaken er at du syns det er vanskelig eller pinlig å snakke om problemet kan du vise fram det du skriver her, du forklarer deg godt i innlegget.

Ellers skjønner jeg ikke helt at du ikke kan snakke med samboeren din om det. Jeg syns det er direkte rart om han skal tolke deg dithet at du ønsker sex hele tiden om du sier det samme til han som du sier her - det framstår iallefall ikke som du ønsker dét for meg. Og - om han skulle mistolke deg må du da kunne presisere at det ikke er tilfelle? Må eller legge til at sex med partner ikke nødvendigvis må innebære (kun) penetrering, han må da være interessert i (og vant til) å stimulere klitoris fra før vil jeg tro. 

Tenkte vel mer at noen kanskje tenkte luksusproblem pga manglende forståelse for at det kan være ubehagelig å kjenne på konstante spenninger som om jeg skulle vært kåt hele tiden. Men det blir altså som sagt bare plagsomt.

Fortalte det i riktig anledning til samboer i går...og han bare flirte som jeg trodde. Men tok det seriøst til slutt. Han sammenlignet det med en mann med konstant stå...og som kjenner på behov for utløsning for å lette trykket. Alle menn har det slik ganske ofte i følge ham. Og det fikk meg jo tl å tenke at dette ikke er noe å syte for. Hva om alle menn skulle sprunget til legen for å klage på potensen som dukker opp i tide og utide liksom. Alle menn har det jo slik. Og bare fordi jeg er kvinne så er det kanskje ikke grunn til å tenke mer over det for oss. Dette fikk meg også til å tenke på om svaret rett og slett kan være økning i testosteron hos meg😳 Snart får jeg vel skjegg og bart😅

Gikk på antidepressiva for noen år tilbake. Da mistet jeg evnen til å få orgasme. Det var verre enn alt og jeg vil ihvertfall aldri dit igjen. Tok opp dette problemet med legen den gang og syntes det var veldig ubehagelig. Legen også så det ut som. Så kjenner meg ferdig med å snakke om orgasmene mine med ham egentlig...Da begynner han vel å lure..

Men har vel kanskje ikke noe alternativ om jeg ikke får svar her eller finner andre opplysninger på nett..

 

Anonymkode: e9d5f...d6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør vel gå ti legen. Jeg tipper det vil ende i at de ikke finner noe spesielt galt, og at det går over av seg selv.

Tilsvarende ereksjon uten lyst hos menn (priapisme) kan komme etter langvarig sex, så kanskje du har havnet et i en "ond" sirkel hvor du gir dette mye fokus? Kroppen finner på mye rart.

Det var bare noen tanker+google. Du bør fortsatt gå til legen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle menn har det slik ganske ofte i følge ham. Og det fikk meg jo tl å tenke at dette ikke er noe å syte for.

Dette kan ikke sammenlignes. Jeg ville gått til legen om jeg var deg, sånn er det ikke vanlig St damer har det, men du gjør som du vil selvfølgelig. 

Tviler forøvrig på at du får et godt og presist svar på hva dette er på et nettforum. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...