Gå til innhold

lege i bergen som ikke er sterkt imot benzodiazepiner

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg bor nå i bergen og sliter ekstremt med flyskrekk. vet om mange spm får tabletter til dette. trenger nå ny fastlege her jeg bor men vet manger er sterkt imot benzodiazepiner. noen tips?

Fortsetter under...

Skrevet
  anonym231 skrev (På 11.9.2019 den 14.20):

hei jeg bor nå i bergen og sliter ekstremt med flyskrekk. vet om mange spm får tabletter til dette. trenger nå ny fastlege her jeg bor men vet manger er sterkt imot benzodiazepiner. noen tips?

Ekspander  

Har du at problemer med overbruk tidligere siden du ikke får nå?

Anonymkode: a8ea9...dc2

Skrevet

nei aldri brukt før. vet bare at det finnes endel som ikke mener det er riktig å gi ut. jeg har fastlege nå et annet sted som ikke er så for disse midlene men fikk overbevist hun men dette er langt unna så jeg får ikke kommet til time og uten time vil jeg ikke få.

Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 11.9.2019 den 14.25):

Har du at problemer med overbruk tidligere siden du ikke får nå?

Ekspander  

Jeg har hørt om flere som så å si aldri skriver ut. 

Skrevet
  cilie skrev (På 11.9.2019 den 14.44):

Jeg har hørt om flere som så å si aldri skriver ut. 

Ekspander  

det jeg har hørt også

Skrevet
  anonym231 skrev (På 11.9.2019 den 14.46):

det jeg har hørt også

Ekspander  

Mens andre kan ringe og få en pk ved behov. 

Annonse

Skrevet
  cilie skrev (På 11.9.2019 den 14.52):

Ekspander  

ja vil tro det er veldig forskjellig fra lege til lege

Skrevet

Jeg vil påstå at det er vanskeligere å få fastlege i Bergen, enn beroligende....

Hva med en tim hos Volvat, Dr. Dropin, Aleris..? Du skal jo bare ha en resept på et par tabletter.

Anonymkode: 1aeb0...efa

Skrevet
  anonym231 skrev (På 11.9.2019 den 14.46):

det jeg har hørt også

Ekspander  

Man hører så mye rart.

Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 11.9.2019 den 16.05):

Jeg vil påstå at det er vanskeligere å få fastlege i Bergen, enn beroligende....

Hva med en tim hos Volvat, Dr. Dropin, Aleris..? Du skal jo bare ha en resept på et par tabletter.

Anonymkode: 1aeb0...efa

Ekspander  

det blir en del flyvning fremover. jeg prøvde dr.dropin men fikk beskjed om at de ikke kunne skrive ut slike tabletter

Skrevet
  anonym231 skrev (På 11.9.2019 den 14.29):

nei aldri brukt før. vet bare at det finnes endel som ikke mener det er riktig å gi ut. jeg har fastlege nå et annet sted som ikke er så for disse midlene men fikk overbevist hun men dette er langt unna så jeg får ikke kommet til time og uten time vil jeg ikke få.

Ekspander  

Jeg er kjent m p.stillingen, men det må da gå an å bruke hodet her? Ring igjen og spør om du kan få konsultasjon over tlf og nok tbl til å fly. 

• 2 måneder senere...
Skrevet
  cilie skrev (På 11.9.2019 den 14.52):

Ekspander  

Har aldri hatt problemer med A- og B-preparater med min fastlege her i Bergen. Er mest smertestillende, men også en og annen 50-pakning med Stesolid ved behov og Apodorm. Tror jeg er heldig...

Anonymkode: f4d9e...a42

Annonse

Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 6.12.2019 den 23.51):

Har aldri hatt problemer med A- og B-preparater med min fastlege her i Bergen. Er mest smertestillende, men også en og annen 50-pakning med Stesolid ved behov og Apodorm. Tror jeg er heldig...

Anonymkode: f4d9e...a42

Ekspander  

Ja, burde kunne brukes ved gyldig grunn og når det er kontrollert. 

Skrevet

Jeg har fått det mot flyskrekk. Da fikk jeg 4 tabletter i en liten ziplock-pose.  To til hver vei.    Hadde aldri brukt noe slikt før. 

Skrevet

Har aldri hatt problemer med å få benzo. Men bor ikke i Bergen da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...