Gå til innhold

lege i bergen som ikke er sterkt imot benzodiazepiner


anonym231

Anbefalte innlegg

hei jeg bor nå i bergen og sliter ekstremt med flyskrekk. vet om mange spm får tabletter til dette. trenger nå ny fastlege her jeg bor men vet manger er sterkt imot benzodiazepiner. noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, anonym231 skrev:

hei jeg bor nå i bergen og sliter ekstremt med flyskrekk. vet om mange spm får tabletter til dette. trenger nå ny fastlege her jeg bor men vet manger er sterkt imot benzodiazepiner. noen tips?

Har du at problemer med overbruk tidligere siden du ikke får nå?

Anonymkode: a8ea9...dc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei aldri brukt før. vet bare at det finnes endel som ikke mener det er riktig å gi ut. jeg har fastlege nå et annet sted som ikke er så for disse midlene men fikk overbevist hun men dette er langt unna så jeg får ikke kommet til time og uten time vil jeg ikke få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du at problemer med overbruk tidligere siden du ikke får nå?

Anonymkode: a8ea9...dc2

Jeg har hørt om flere som så å si aldri skriver ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil påstå at det er vanskeligere å få fastlege i Bergen, enn beroligende....

Hva med en tim hos Volvat, Dr. Dropin, Aleris..? Du skal jo bare ha en resept på et par tabletter.

Anonymkode: 1aeb0...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil påstå at det er vanskeligere å få fastlege i Bergen, enn beroligende....

Hva med en tim hos Volvat, Dr. Dropin, Aleris..? Du skal jo bare ha en resept på et par tabletter.

Anonymkode: 1aeb0...efa

det blir en del flyvning fremover. jeg prøvde dr.dropin men fikk beskjed om at de ikke kunne skrive ut slike tabletter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, anonym231 skrev:

nei aldri brukt før. vet bare at det finnes endel som ikke mener det er riktig å gi ut. jeg har fastlege nå et annet sted som ikke er så for disse midlene men fikk overbevist hun men dette er langt unna så jeg får ikke kommet til time og uten time vil jeg ikke få.

Jeg er kjent m p.stillingen, men det må da gå an å bruke hodet her? Ring igjen og spør om du kan få konsultasjon over tlf og nok tbl til å fly. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
På 11.9.2019 den 16.52, cilie skrev:

Mens andre kan ringe og få en pk ved behov. 

 

Har aldri hatt problemer med A- og B-preparater med min fastlege her i Bergen. Er mest smertestillende, men også en og annen 50-pakning med Stesolid ved behov og Apodorm. Tror jeg er heldig...

Anonymkode: f4d9e...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Har aldri hatt problemer med A- og B-preparater med min fastlege her i Bergen. Er mest smertestillende, men også en og annen 50-pakning med Stesolid ved behov og Apodorm. Tror jeg er heldig...

Anonymkode: f4d9e...a42

Ja, burde kunne brukes ved gyldig grunn og når det er kontrollert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått det mot flyskrekk. Da fikk jeg 4 tabletter i en liten ziplock-pose.  To til hver vei.    Hadde aldri brukt noe slikt før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...