Gå til innhold

Medfødt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det sånn at noen bare er født triste? Som blir født deprimerte og forblir sånn hele livet? At det liksom er normalen for dem å være dystymiske?

Jeg tror jeg er en sånn person. Er liksom aldri glad over lengre tid. Dystymi er normalen min. Alltid pessimistisk, alltid litt trist, aldri skjønt poenget med å leve, osb.

Anonymkode: f3a5e...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det sånn at noen bare er født triste? Som blir født deprimerte og forblir sånn hele livet? At det liksom er normalen for dem å være dystymiske?

Jeg tror jeg er en sånn person. Er liksom aldri glad over lengre tid. Dystymi er normalen min. Alltid pessimistisk, alltid litt trist, aldri skjønt poenget med å leve, osb.

Anonymkode: f3a5e...a53

Har det samme problemet selv, i tillegg så kan jeg ikke ta SSRI fordi jeg har en genfeil som gjør at hjernen min ikke tar opp serotonin...jeg har ofte tenkt at det må være en fysiologisk ubalanse i min hjerne.

Har du tatt dette opp med noen, får du hjelp? Har du prøvd medisiner? 

Det er veldig tungt å leve med et tungt sinn....

Anonymkode: df912...e41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...