AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 Skrevet 11. september 2019 Er det sånn at noen bare er født triste? Som blir født deprimerte og forblir sånn hele livet? At det liksom er normalen for dem å være dystymiske? Jeg tror jeg er en sånn person. Er liksom aldri glad over lengre tid. Dystymi er normalen min. Alltid pessimistisk, alltid litt trist, aldri skjønt poenget med å leve, osb. Anonymkode: f3a5e...a53 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 Skrevet 12. september 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det sånn at noen bare er født triste? Som blir født deprimerte og forblir sånn hele livet? At det liksom er normalen for dem å være dystymiske? Jeg tror jeg er en sånn person. Er liksom aldri glad over lengre tid. Dystymi er normalen min. Alltid pessimistisk, alltid litt trist, aldri skjønt poenget med å leve, osb. Anonymkode: f3a5e...a53 Har det samme problemet selv, i tillegg så kan jeg ikke ta SSRI fordi jeg har en genfeil som gjør at hjernen min ikke tar opp serotonin...jeg har ofte tenkt at det må være en fysiologisk ubalanse i min hjerne. Har du tatt dette opp med noen, får du hjelp? Har du prøvd medisiner? Det er veldig tungt å leve med et tungt sinn.... Anonymkode: df912...e41 0 Siter
kupton Skrevet 12. september 2019 Skrevet 12. september 2019 Ja, det er nok medfødt hos mange som har det slik. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.