Gå til innhold

Er dette en trussel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min mann sa til meg i dag "Vi får se hvor lenge jeg lever". Han tok en operasjon sist uke og har veldig vondt, sov ikke i natt og hadde feber. Har nå vært til lege og fått sterkere medisin,jeg sa til han at han dør jo ikke av dette. Da sa han"Jeg har så mange problemer". Da mente han nok psykisk,jeg har vært urolig siden han sa det. Burde jeg ta det som en trussel? Han sa det var et drittliv,jeg sa han måtte ta det og opp med legen men det ville han ikke. 

Anonymkode: 23519...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min mann sa til meg i dag "Vi får se hvor lenge jeg lever". Han tok en operasjon sist uke og har veldig vondt, sov ikke i natt og hadde feber. Har nå vært til lege og fått sterkere medisin,jeg sa til han at han dør jo ikke av dette. Da sa han"Jeg har så mange problemer". Da mente han nok psykisk,jeg har vært urolig siden han sa det. Burde jeg ta det som en trussel? Han sa det var et drittliv,jeg sa han måtte ta det og opp med legen men det ville han ikke. 

Anonymkode: 23519...b9f

Siden du har postet på psykiatri, så tolker jeg det som om du spør om du skal ta din manns utsagn som en trussel om selvmord? Hvis dette er spørsmålet ditt, så er min oppfatning at det ville jeg ikke ha gjort. Når man er syk og opplever en del komplikasjoner, så er det ikke uvanlig at man også reiser spørsmål knyttet til hvor lenge man kommer til å leve. 

Siden han nylig har blitt operert og plages med både smerter og feber, så er det rimelig at han føler seg redusert. Forhåpentligvis blir han vel bedre om noen dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...