Gå til innhold

Har dere fått skatteoppgjøret deres i år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser på nettsider til skatte etaten at siste pulje kommer 23.oktober men er begynt å tvile litt på det også.

Uansett vilken vei pilen peker synes jeg det er greit å få vite litt om ståa liksom. Det var en rekke grunner til at enkelte personers skattetall kunne ta mere tid og det er jo ikke uforståelig men jeg har på følelsen eller fornemmelse av at det gjelder mange uten at det har vært noen nyhetssak i media som det ellers ofte hadde vært tror jeg. Men det drukner kanskje i alt.

Man stusser  litt liksom. Har dere fått deres.?

Anonymkode: 2bd28...e33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ser på nettsider til skatte etaten at siste pulje kommer 23.oktober men er begynt å tvile litt på det også.

Uansett vilken vei pilen peker synes jeg det er greit å få vite litt om ståa liksom. Det var en rekke grunner til at enkelte personers skattetall kunne ta mere tid og det er jo ikke uforståelig men jeg har på følelsen eller fornemmelse av at det gjelder mange uten at det har vært noen nyhetssak i media som det ellers ofte hadde vært tror jeg. Men det drukner kanskje i alt.

Man stusser  litt liksom. Har dere fått deres.?

Anonymkode: 2bd28...e33

Det fikk jeg i juni, vel. 

Anonymkode: c462d...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser på nettsider til skatte etaten at siste pulje kommer 23.oktober men er begynt å tvile litt på det også.

Uansett vilken vei pilen peker synes jeg det er greit å få vite litt om ståa liksom. Det var en rekke grunner til at enkelte personers skattetall kunne ta mere tid og det er jo ikke uforståelig men jeg har på følelsen eller fornemmelse av at det gjelder mange uten at det har vært noen nyhetssak i media som det ellers ofte hadde vært tror jeg. Men det drukner kanskje i alt.

Man stusser  litt liksom. Har dere fått deres.?

Anonymkode: 2bd28...e33

Jeg er selvstendig næringsdrivende og fikk i august.

Anonymkode: bdfb8...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som alt er bare tull med mitt i år men jeg håper jo at jeg hører noe snart. Søker skatteredukson var vist derfor det tok mere tid. Er bare vanlig pensjonist.

Anonymkode: 2bd28...e33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...