Gå til innhold

Østrogentabletter


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Jeg skal starte opp med østrogen etter å ha fått svar på celleprøve. Jeg har ingen store plager, men merker noen små endringer siste året som jeg ikke liker helt. Derfor begynner jeg på østrogen. Jeg er 53 og blodprøver viser begynnende overgangsalder. 

Jeg lurer på : Er det noen her som bruker det? Hvorfor begynte du og har du merket forskjell ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg skal starte opp med østrogen etter å ha fått svar på celleprøve. Jeg har ingen store plager, men merker noen små endringer siste året som jeg ikke liker helt. Derfor begynner jeg på østrogen. Jeg er 53 og blodprøver viser begynnende overgangsalder. 

Jeg lurer på : Er det noen her som bruker det? Hvorfor begynte du og har du merket forskjell ?

Hei!

Jeg er ikke i overgangsalder, så sånn sett har ikke erfaring når jeg svarer deg, men

Hva er de konkretet grunnene for at du skal begynne på østrogen etter celleprøven du tok?

Mange blir litt kjapt satt på østrogen skjønner du, det er derfor jeg lurer:-)

Må passe litt på damene mine når jeg stikker innom☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
På 13.9.2019 den 19.04, Madelenemie skrev:

Hei!

Jeg er ikke i overgangsalder, så sånn sett har ikke erfaring når jeg svarer deg, men

Hva er de konkretet grunnene for at du skal begynne på østrogen etter celleprøven du tok?

Mange blir litt kjapt satt på østrogen skjønner du, det er derfor jeg lurer:-)

Må passe litt på damene mine når jeg stikker innom☺️

Det er snilt av deg det at du vil passe på meg, men grunnen til at jeg vil begynne med det er for å passe på meg selv 😀

Det er jeg selv som har bestemt dette skjønner du, men gynekologen har godkjent det hvis celleprøvene er fine. 

Årsaken er kort fortalt at jeg savner meg selv slik jeg var før. Jeg begynner å merke noen endringer og har lyst til å utsette dem litt hvis det er mulig :) Derfor jeg ville høre erfaringer, men spørsmålet er kanskje litt for privat for mange eller så er det ingen her som har erfaringer. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK skjønner.

trodde ikke sånt var så personlig.

imidlertid kan testosteron også ha god virkning som tilskudd med årene, men det vet du kanskje:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...