Gå til innhold

Boligkrise blant unge i dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Arbeidsføre får ikke trygd hvis de ikke jobber.

Anonymkode: b44e2...c61

Her var det snakk om barnetrygd, eventuelt i kombinasjon med andre ytelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener barnetrygden burde bli behovsprøvd. Har flere venner som setter den utelukkende rett på sparekonto. Dette er foreldre som uansett vil kunne hjelpe sine barn på sikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, cilie skrev:

Jeg mener barnetrygden burde bli behovsprøvd. Har flere venner som setter den utelukkende rett på sparekonto. Dette er foreldre som uansett vil kunne hjelpe sine barn på sikt. 

På hvilken måte er det et bedre verktøy for utjevning enn å øke skattene på høye inntekter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Gargamel skrev:

På hvilken måte er det et bedre verktøy for utjevning enn å øke skattene på høye inntekter?

Nei, det blir for så vidt det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Gargamel skrev:

På hvilken måte er det et bedre verktøy for utjevning enn å øke skattene på høye inntekter?

Jeg sier ja takk, begge deler. Nei til skattelette for de rikeste, og nei til barnetrygd for de rikeste. 

Anonymkode: edebe...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sier ja takk, begge deler. Nei til skattelette for de rikeste, og nei til barnetrygd for de rikeste. 

Anonymkode: edebe...a0e

Hvorfor skal man alltid ta "de rike"?

Anonymkode: b44e2...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal man alltid ta "de rike"?

Anonymkode: b44e2...c61

Hvorfor skal bortskjemte snørrvalper arve rikdom uten å måtte kjempe for den? Mener nok att de som fra bunnen av jobber hardt for rikdommen sin skal kunne få kred for det uten å måtte straffes ved å betale så mye i skatt men att det ikke må taes fra de fattige for å gi til de rike som fra før av uansett har nokk. 

Anonymkode: edebe...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal man alltid ta "de rike"?

Anonymkode: b44e2...c61

Fordi man tror at omfordeling gir et godt samfunn. Når det er sagt, er jeg ikke for «å ta noen». De som tjener godt, skal selvfølgelig sitte igjen med en god del også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal bortskjemte snørrvalper arve rikdom uten å måtte kjempe for den?

Da er det notert at du er motstander av arv.

Anonymkode: b44e2...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det spesielt de med " teite foreldre" som rammes så hardt da eller er det samfunnet mest som har endret seg til mye mer umenneskelig.  Men at det er en vanskelig periode i livet det tror jeg ingen tviler på. Det var det før i tida også. Vi får håpe politikerene lytter.

Anonymkode: a265f...c55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...