Gå til innhold

Omg


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Skulle jo prøve å ta mindre seroquel og mer truxal,så tok bare 100 mg seroquel og 90 mg truxal. Fikk ikke det at jeg datt inni meg eller at kroppen hoppet,men fikk vonde sure oppstøt. Gjør truxal dette? Måtte stå opp og ta en til pille mot magesyre og vival. Får se om jeg sovner snart. Men er det farlig det jeg har når jeg tar seroquel,kan jeg ta 50 mg til å unngå det som skjer? Vet ikke om det er hjertet jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Skulle jo prøve å ta mindre seroquel og mer truxal,så tok bare 100 mg seroquel og 90 mg truxal. Fikk ikke det at jeg datt inni meg eller at kroppen hoppet,men fikk vonde sure oppstøt. Gjør truxal dette? Måtte stå opp og ta en til pille mot magesyre og vival. Får se om jeg sovner snart. Men er det farlig det jeg har når jeg tar seroquel,kan jeg ta 50 mg til å unngå det som skjer? Vet ikke om det er hjertet jeg. 

Du skrev jo til en annen her forleden at det kom til å gå bra selv om vedkommende hadde tatt mye høyere doser av Seroquel og Truxal enn du nå har gjort. Så da regner jeg med at det vil gå bra med deg også 😊 Sov godt!

Anonymkode: ddab5...e8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du skrev jo til en annen her forleden at det kom til å gå bra selv om vedkommende hadde tatt mye høyere doser av Seroquel og Truxal enn du nå har gjort. Så da regner jeg med at det vil gå bra med deg også 😊 Sov godt!

Anonymkode: ddab5...e8at

 Ok. Bare tenker på om det er hjertet,sykepleieren var jo inne på ekg. Men vet jo nå at det kommer av seroquel. Men takk🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, stjernestøv skrev:

Skulle jo prøve å ta mindre seroquel og mer truxal,så tok bare 100 mg seroquel og 90 mg truxal. Fikk ikke det at jeg datt inni meg eller at kroppen hoppet,men fikk vonde sure oppstøt. Gjør truxal dette? Måtte stå opp og ta en til pille mot magesyre og vival. Får se om jeg sovner snart. Men er det farlig det jeg har når jeg tar seroquel,kan jeg ta 50 mg til å unngå det som skjer? Vet ikke om det er hjertet jeg. 

Sure oppstøt om kvelden får i alle fall jeg om jeg spiser for lite salt / for mye søtt i løpet av dagen. Hjelper ikke med vival mot ubalanse i magesyremengden vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Lillemus skrev:

Sure oppstøt om kvelden får i alle fall jeg om jeg spiser for lite salt / for mye søtt i løpet av dagen. Hjelper ikke med vival mot ubalanse i magesyremengden vet du.

Hun skrev "en pille mot magesyre og en vival", ikke at vival skulle hjelpe mot sure oppstøt. 

Anonymkode: 0ed99...489

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun skrev "en pille mot magesyre og en vival", ikke at vival skulle hjelpe mot sure oppstøt. 

Anonymkode: 0ed99...489

Jada, men hun sier jo ikke noe om andre plager akkurat da - enn magesyren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Lillemus skrev:

Sure oppstøt om kvelden får i alle fall jeg om jeg spiser for lite salt / for mye søtt i løpet av dagen. Hjelper ikke med vival mot ubalanse i magesyremengden vet du.

Nei jeg tok syrenøtraliserende, bare lurte på om man fikk mer syre av truxal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillemus skrev:

Jada, men hun sier jo ikke noe om andre plager akkurat da - enn magesyren.

Jo det var jo klart det var andre plager, uro og angst, var jo derfor jeg tok vival. Fikk jo ikke sove heller på 100 mg seroquel,måtte ta 50 mg til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei jeg tok syrenøtraliserende, bare lurte på om man fikk mer syre av truxal. 

Sjekk pakningsvedlegget om det står som en bivirkning. :) Ellers får jeg sure, vonde oppstøt om jeg spiser for lite salt i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Sjekk pakningsvedlegget om det står som en bivirkning. :) Ellers får jeg sure, vonde oppstøt om jeg spiser for lite salt i løpet av dagen.

Får gjøre det, måtte enda en gang opp i natt og ta syrenøytraliserende. Altså tok jeg tre iløpet av kort tid, skal jo bare ta en. Spiste pizza i går kveld så kan ha noe med det å gjøre også, ikke vant til så mye mat nå. Så blir det kake i dag, uff 😮 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Får gjøre det, måtte enda en gang opp i natt og ta syrenøytraliserende. Altså tok jeg tre iløpet av kort tid, skal jo bare ta en. Spiste pizza i går kveld så kan ha noe med det å gjøre også, ikke vant til så mye mat nå. Så blir det kake i dag, uff 😮 

Du har jo spist lite i det siste så om du spiste mye pizza litt sent i går kveld så har du nok svaret der. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Lillemus skrev:

Du har jo spist lite i det siste så om du spiste mye pizza litt sent i går kveld så har du nok svaret der. :) 

Ja det er nok mulig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg lurte på @Issomethingwrong om disse anfallene jeg får på 200 mg seroquel og 75 mg truxal er farlige? Ellers vil jeg bare fortsette å ta det, kan jo ikke ta vival hver kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men jeg lurte på @Issomethingwrong om disse anfallene jeg får på 200 mg seroquel og 75 mg truxal er farlige? Ellers vil jeg bare fortsette å ta det, kan jo ikke ta vival hver kveld. 

Hva med å kontakte lege?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fionys skrev:

Hva med å kontakte lege?

Ja da må jeg til fastlegen. Psykiateren trodde det kom av seroquel,men sykepleieren nevte ekg. Men det er jo bare når jeg har tatt kveldsdosen jeg får dette,kunne visst være noe angstrelatert også. Men det tror ikke jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg føler meg elendig nå, pizza i går kveld og to store kakestykker i dag. Det er nok ikke lurt etter å ha spist lite i flere uker,jeg gir meg nå. Får gå tilbake å spise lite,kjenner de sure oppstøtene hele tiden. Nei dette må jeg stoppe med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, stjernestøv skrev:

Skulle jo prøve å ta mindre seroquel og mer truxal,så tok bare 100 mg seroquel og 90 mg truxal. Fikk ikke det at jeg datt inni meg eller at kroppen hoppet,men fikk vonde sure oppstøt. 

Det er nok noe du har spist.

Anonymkode: c6f76...2a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok noe du har spist.

Anonymkode: c6f76...2a9

Ja helt sikkert når jeg tenker meg om,nå er det nok med overspising. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...