Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Viste ikke helt hvilket forum jeg skulle henvende meg til, siden jeg ikke vet om jeg har alergi..

Iallefall har jeg en del røde prikker,mest på føttene,leggene og lårene.. De klør forferdelig.

Jeg har disse prikkene,bestevenninen min har de, kjæresten min har de og en annen vennine av meg har de.. så det er sannsynligvis veldig smittsomt..

Jeg var til legen med dette for en uke siden og han sa til meg at det var sannsynlivis loppebitt.. dette sa han også til min vennine, men det er det sannsynlivis ikke for hun er ikke kvitt det..

Har hatt de siden jul,og min vennine har hatt de siden lenge før jul (ett par mnd). Jeg har prøvd skabb/Flatlus kur og det funker ikke..

Noen forslag?

Jeg klør opp prikkene så det blir sår,vil ikke se helt arrete ut før jge blir kvitt dette..

Eneste jeg vet jeg er allergisk mot er en type antibiotika.. ellers så har jeg både hund og katt,hjemme.. men tror ikke de har noe me saken og gjøre..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45055-utslett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ragnhild Halvorsen, Lege Spesialist i Im

Kjære Zymelin

Dette er nok ganske sikkert ikke allergi, og det kan godt være en form for stikk som legen var inne på. Du burde nok gå til legen igjen og få sjekket utslettet. Du må snakke med legen om hvilke midler du har prøvet og hva som ikke har fungert. Sannsynligvis vil du kunne få noe som hjelper.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45055-utslett/#findComment-169849
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...