Gå til innhold

Unskyld meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men er ikke det utagering det som drives her nå med en tilsynelatende paranoia person her? Jeg synes det virker rart. Det er no muffins her tror jeg.

Anonymkode: 697e0...100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er ikke det utagering det som drives her nå med en tilsynelatende paranoia person her? Jeg synes det virker rart. Det er no muffins her tror jeg.

Anonymkode: 697e0...100

Mistenker no lurfaks.

Anonymkode: a7998...73f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jensemann
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hørtes rart ut. Kan du si noe mer.

Anonymkode: ef380...d0c

Kanskje det menes vedkommende som åpenbart virker paranoid i et par tråder nå. Vanskelig å vite om det er kødding. For går det an å være så syk og likevel greie å skrive inn her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du mener" psykotisk"tror jeg kanskje det for noen som kanskje tror " det er noe mer mellom linjene" og kanskje tror de er i dialog med sin psykiater eller psykolog her og kanskje denne er interessert i personen ikke bare som pasient. Man ser veldig lite av hvordan verden er skrudd sammen som syk dessverre. Heller ikke i dagens rettslige forstand tror jeg. Jeg vet ikke helt da  dette har jeg bare litt erfaring som pasient  fra lang tid tilbake. Jeg håper bare vedkommende får rett helsehjelp og hjelp til sin situasjon selv om at jeg ser alt er ikke bare i dag. Vi kan vel bare krysse fingrene for at alt går bra. At vedkommende ringer legevakten og begynner jobben med å komme tilbake til et liv.( Kanskje er det en som er veldig bekymret for hunden sin og opplever mye problemer og engstelse for hvor smittsom sykdommen er der vedkommende bor. I mediebildet i dag er det jo mye motstridende informasjon selv om man ble anbefalt vetrinærinstituttets og mattilsynets informasjon. Folk er så rare ofte og vi har ofte alle så nok med oss selv) (Eller ungdom i drift.) Ordentlig syke mennesker er det bare synd på.

Anonymkode: ef380...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener kanskje ungdom i drift som bare ønsker å lure andre og kanskje enda værre ting. Jeg tror det hender her. Vi har alle så nok med oss selv i dag og også sånne nettsider er veldig utrygge tror jeg. Man bør kanskje finne på noe  annet.Man kan aldri bli forsiktig nok og ta godt nok vare på seg selv.

Ønsker alle en god dag videre.😊

Anonymkode: ef380...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Surrehuggu

Tror at det noen ganger er folk som driver og tuller her. Utbroderer "symptomer" og gir inntrykk av dem er sååå syke ved å overdrive noe voldsomt slik som i de trådene du nevner. Skjønner liksom ikke helt vitsen med det. Og som noen andre har spurt seg; er det mulig å være så syk og samtidig greie å skrive her?

Men det kan jo være riktig, da. Jeg har ikke så peil på ulike typer psykiske lidelser at jeg kan skille mellom hva som er reelt og hva som er tull. Så beklager hvis jeg tar feil. Det er jo ikke noe ålreit å bli mistenkt for å tulle hvis det er riktig. Men ville bare lufte tankene mine rundt det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
19 minutter siden, elina777 skrev:

Jeg er innlagt med påstått psykose før ørtende gang og greide skrive her mye før innleggelsen hvis det er meg dere sikter til

Tror ikke at det var deg ts siktet til. Tror det gjaldt innleggene om dronefluen og naboen som gannet på en person parkeringsbot. 

Men ellers greit å vite at det går an å skrive om sine psykotiske tanker selv om en midt i psykosen. Takk for at du fortalte det. Har aldri vært psykotisk selv, heldigvis. Det virker helt grusomt å ha det sånn.

Håper det går bedre med deg, og at du får den hjelpen du trenger. Lykke til med oppholdet, og god bedring! ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, elina777 skrev:

Jeg er innlagt med påstått psykose før ørtende gang og greide skrive her mye før innleggelsen hvis det er meg dere sikter til

Håper du får hjelpen du trenger nå så du slipper inn igjen like fort som du kommer ut, det må jo slite på- God bedring ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men er ikke det utagering det som drives her nå med en tilsynelatende paranoia person her? Jeg synes det virker rart. Det er no muffins her tror jeg.

Anonymkode: 697e0...100

Godt det ikke er no muffens da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mye tøys og tull overalt i dag synes jeg. Ikke rart enkelte trekker seg tilbake fra mediene og kanskje blir enda mindre sosiale. Men mye har med helsa å gjøre tror jeg.

Anonymkode: ef380...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...