Gå til innhold

Leser ikke bøker lenger.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

De kan se gjennom skjermen, ikke det at jeg kan forklare det heller. Les boka til Rauni, hun kan forklare. 

Nei, "de" kan ikke se igjennom skjermen. Rauni vet ikke hva hun snakker om, og er neppe helt frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Lurings skrev:

Nei, "de" kan ikke se igjennom skjermen. Rauni vet ikke hva hun snakker om, og er neppe helt frisk.

Hun er død hun nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, stjernestøv skrev:

Det er jo den tomheten som kommer da,men energier ute kjenner jeg fremdeles. Burde ikke det forsvinne også? Tror det forsvant sist. 

Jeg vet ikke. Kanskje tomheten betyr at du er frisk? At du må fylle livet med innhold selv, og ikke bare bli underholdt av egne tanker og fantasier?

(Dette er ment respektfullt, men hvis det er uønsket diskusjon håper jeg admin fjerner det)

Anonymkode: 8c04d...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke. Kanskje tomheten betyr at du er frisk? At du må fylle livet med innhold selv, og ikke bare bli underholdt av egne tanker og fantasier?

(Dette er ment respektfullt, men hvis det er uønsket diskusjon håper jeg admin fjerner det)

Anonymkode: 8c04d...66f

Ja tomhet er sikkert et tegn på friskhet, at jeg må fylle meg opp med noe annet enn åndelige ting. Ikke det at jeg ser på det åndelige som sykt, men det er godt med fred av og til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Admin skrev:

Tråden er ryddet for diskusjon rundt bruker som ikke har lagt opp til det selv. Ansees som brudd på god folkeskikk.

Admin

Ikke for å skape en diskusjon, men burde ikke langt flere tråder vært ryddet i med tanke på brudd på god folkeskikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Fionys skrev:

Ikke for å skape en diskusjon, men burde ikke langt flere tråder vært ryddet i med tanke på brudd på god folkeskikk?

Svarer kjapt nettopp for å unngå avsporinger, om du lurer mer spør på spørsmål om forumet. Men vi prøver å rydde minst mulig og selv om det kun er god folkeskikk vi rydder for skal det være veldig ufint før vi rydder, samt det kommer litt på settingen, hvilken tråd, hvordan de er ufine o.s.v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at mange som skriver bøker i dag" er litt på en annen planet". Lese lysten er derfor ikke alltid på topp. Men jeg leser mye aviser og har jo lest og studert litt i tidligere leveår. Kanskje o en annen situasjon kommer lysta tilbake. Husker min far på sykehjemmets avklaringsavdeling etterlyste leselamper men det var så og si ikke å oppdrive på det stedet. Hadde jeg hatt masse penger skulle spurt om kommunen ville ta imot en gave øremerket leselamper på sykehjemmene deres. Men det er politikk tror jeg. Men det er jo en fin tanke.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Karma@ skrev:

Føler at mange som skriver bøker i dag" er litt på en annen planet". Lese lysten er derfor ikke alltid på topp. Men jeg leser mye aviser og har jo lest og studert litt i tidligere leveår. Kanskje o en annen situasjon kommer lysta tilbake. Husker min far på sykehjemmets avklaringsavdeling etterlyste leselamper men det var så og si ikke å oppdrive på det stedet. Hadde jeg hatt masse penger skulle spurt om kommunen ville ta imot en gave øremerket leselamper på sykehjemmene deres. Men det er politikk tror jeg. Men det er jo en fin tanke.😊

Aviser leser jeg ikke. Det burde jo være leselamper på et sykehjem, de eldre liker ofte å lese aviser og ukeblader. Det var dårlig 😮 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe sted. En gammel stålampe som var istykker. Ganske fortvilet faktisk for mer enn min far som jo skulle hjem til oss i sitt eget rom. Alt er ikke bare i dag. Lokalavisen preges av harde fronter i politikken på bakgrunn av byens historikk og forsømte områder. Enkelte mener også at politikerene har festet og reist bort alle kommunens penger.

Prøver å følge med i nyhetsbildet men det er ikke lett med alt som skjer. Jeg er også interessert i stoff om andre kommuner om jeg engang blir å flytte. Men det er langt dit i dag føler jeg. Men man må ikke glemme å se framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat i dag skal jeg støvsuge og vaske litt. Det trengs det også. Litt trim også. Kjøpte av den flotte kålen nå og laget kålsuppe med litt farse så middagen er unnagjort.

Alt er ofte ikke bare.

Men husker i studietida var jeg mye på Deichmanske bibliotek i Oslo ved Torget. Jeg har fremdeles lånekortet i lommeboka. Så rart med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, stjernestøv skrev:

Ok. Jeg har trodd folk kan se meg gjennom tv, så da vil jeg helst ikke ha tv på. Rauni trodde det og hadde ikke tv, hun mente de overvåket alle hele tiden på alle mulige vis. Når jeg leste en bok hun skrev ble jeg like paranoid som henne, er ikke sånn nå. Når man har det sånn er det en skremmende verden, min datter har alltid vært litt halvpsykotisk tror jeg. 

tver har ikke kamera og ike mikrofon. da må man kjøpe det som tillegg. om du ikke har det som tillegg koblet i, så kan ikke tven overvåke deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

tver har ikke kamera og ike mikrofon. da må man kjøpe det som tillegg. om du ikke har det som tillegg koblet i, så kan ikke tven overvåke deg.

Tenker på teknologi som vanlige folk ikke vet om,men bare glem hele greia. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tenker på teknologi som vanlige folk ikke vet om,men bare glem hele greia. 

Den teknologien finnes ikke tv'er. Sånn er det bare. 

Anonymkode: e9d2d...692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den teknologien finnes ikke tv'er. Sånn er det bare. 

Anonymkode: e9d2d...692

I rest my case...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, mariaflyfly skrev:

Les heller noe av Fredrik Backman. Både mer oppbyggende, sunnere, givende og antagelig en million ganger bedre.

Han har jeg ikke hørt om. Er han norsk? Hva slags type bøker er det han skriver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...