Gå til innhold

Hvor lenge kan man leve uten mat ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg skikkelig deprimert, spiser ikke lenger mat og er litt bekymret for at jeg kommer til å dø hvis depresjonen ikke gir seg snart. Pratet med Psyk om medisiner, men de ønsker ikke å gi meg noe for depresjon fordi de mener at jeg er for ung til å gå på medisiner og at de ønsker å prøve uten først. Nå er jeg på min 19 dag uten mat. Føler meg i skikkelig dårlig form. Det eneste jeg får ned er te med litt sukker i og vann. Alt annet kaster jeg bare opp av. Hvor lenge skal jeg vente før jeg tar kontakt igjen ? Jeg er sååå langt nede. Hoff… 

Anonymkode: bd28a...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kommer til å dø dersom du ikke får i deg næring. Det er realitetene.

Kontakt fastlegen din i dag!

Foreldrene dine, vet de om at du ikke har spist på 19 dager? Jeg hadde bokstavelig talt reist land og strand rundt for å hjelpe mine voksne ungdommer dersom jeg fikk vite at de hadde det så grusomt at de ikke hadde spist på snart tre uker 😮 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Nå ligger jeg på sykehuset og får IV, snakket også med Psyk og de ønsker å starte behandling nå. De ser at det ikke går lenger og at jeg er i behov for mere hjelp enn bare samtaler. Takk til alle dere som svarte! Det kunne gått riktig galt sa legen, var veldig dehydrert. Heldigvis kom jeg tidsnok takket være dere. Jeg trodde først at jeg måtte vente 3 uker til. Glad det gikk bra! Tuuusen takk for hjelpen. Sender alle gode tanker. 

Anonymkode: bd28a...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei igjen. Nå ligger jeg på sykehuset og får IV, snakket også med Psyk og de ønsker å starte behandling nå. De ser at det ikke går lenger og at jeg er i behov for mere hjelp enn bare samtaler. Takk til alle dere som svarte! Det kunne gått riktig galt sa legen, var veldig dehydrert. Heldigvis kom jeg tidsnok takket være dere. Jeg trodde først at jeg måtte vente 3 uker til. Glad det gikk bra! Tuuusen takk for hjelpen. Sender alle gode tanker. 

Anonymkode: bd28a...209

Det var godt å høre! God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei igjen. Nå ligger jeg på sykehuset og får IV, snakket også med Psyk og de ønsker å starte behandling nå. De ser at det ikke går lenger og at jeg er i behov for mere hjelp enn bare samtaler. Takk til alle dere som svarte! Det kunne gått riktig galt sa legen, var veldig dehydrert. Heldigvis kom jeg tidsnok takket være dere. Jeg trodde først at jeg måtte vente 3 uker til. Glad det gikk bra! Tuuusen takk for hjelpen. Sender alle gode tanker. 

Anonymkode: bd28a...209

God bedring!. Stå på og få i deg mat!. Veldig bra at du oppsøkte hjelp for det. Viktig! . God bedring  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...