Gå til innhold

Samboer vil ikke se meg online på nettet...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samboer skulle et viktig ærend i kveld pga jobb. Da han dro fikk jeg klar beskjed om at han vil ikke se meg online på nettet. Regner med at han følger med på når jeg er online på Facebook. Han ba meg ikke være på nettet fordi han så meg ofte være online når han er borte. Og han så meg sitte å trykke når han kom hjem. 

Jeg ble redd for om han mistenkte meg for å være utro. Noe jeg overhodet ikke er. 

Hva tenker dere om en slik situasjon? Virker han mistenksom? Sjalu? Jeg er over hodet ikke utro og skriver ikke med andre menn heller. 

Anonymkode: 74c91...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det kjempeviktig at du står opp for deg selv, dette kan han nemlig ikke kreve. DU bestemmer over deg selv, ikke han. Ikke finn deg i det, og SI til han at han ikke kan bestemme dette. Spør også om hvorfor han ikke vil at du skal være online, og krev svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samboer skulle et viktig ærend i kveld pga jobb. Da han dro fikk jeg klar beskjed om at han vil ikke se meg online på nettet. Regner med at han følger med på når jeg er online på Facebook. Han ba meg ikke være på nettet fordi han så meg ofte være online når han er borte. Og han så meg sitte å trykke når han kom hjem. 

Jeg ble redd for om han mistenkte meg for å være utro. Noe jeg overhodet ikke er. 

Hva tenker dere om en slik situasjon? Virker han mistenksom? Sjalu? Jeg er over hodet ikke utro og skriver ikke med andre menn heller. 

Anonymkode: 74c91...122

Hva jeg tenker? Jeg tenker at "Og denne dusten er du samboer med fordi...?" Dette er selvfølgelig helt uaktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samboer skulle et viktig ærend i kveld pga jobb. Da han dro fikk jeg klar beskjed om at han vil ikke se meg online på nettet. Regner med at han følger med på når jeg er online på Facebook. Han ba meg ikke være på nettet fordi han så meg ofte være online når han er borte. Og han så meg sitte å trykke når han kom hjem. 

Jeg ble redd for om han mistenkte meg for å være utro. Noe jeg overhodet ikke er. 

Hva tenker dere om en slik situasjon? Virker han mistenksom? Sjalu? Jeg er over hodet ikke utro og skriver ikke med andre menn heller. 

Anonymkode: 74c91...122

Hvorfor vil han ikke at du skal være på nettet? Har du spurt ham?

Anonymkode: 74019...241

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han ba meg ikke være på nettet fordi han så meg ofte være online når han er borte.

En ting til - det er ok for han å selv være online når dere ikke er sammen altså? Dobbeltmoralisme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en sånn situasjon hadde jeg enten sørget for å være online absolutt hele tiden (eller ihvertfall gjort et iherdig forsøk på å få det til å se ut som jeg var konstant pålogget), eller så hadde jeg pakket sakene mine, kjørt "hjem" til mamma og pappa og bedt om å få låne det gamle rommet mitt til jeg fant noe nytt. En sånn person, som din samboer, hadde jeg ikke stolt et sekund på. Han kunne fått lov til å prøve å forklare seg, men det skulle vært en helvetes god forklaring for å rette opp i en sånn uttalelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur jeg ville spurt hva han mente med det?  Du bestemmer jo helt klart selv hva du bruker tiden din på. Har du opplevd tidligere at han virker kontrollerende/ sjalu? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...