Gå til innhold

Voldsfilmer


Gondor

Anbefalte innlegg

Jeg så på deler av en action film i kveld med enormt mye vold. Skyting, knivstikking, bomber alt hva et voldselskende hjerte kan begjære. Jeg er ellers et svært fredelig og rolig menneske men dette sitter jeg altså og koser meg med. Og jeg er jo ikke den eneste. Hva kommer dette av? Er det noen som har noen tanker om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Surrehuggu

Jeg kan sitte å kose meg med skumle filmer om overnaturlige og paranormale temaer. Er nok ikke noe bedre det, hehe 👻🛸👽😉

Endret av Surrehuggu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Gondor skrev:

Jeg så på deler av en action film i kveld med enormt mye vold. Skyting, knivstikking, bomber alt hva et voldselskende hjerte kan begjære. Jeg er ellers et svært fredelig og rolig menneske men dette sitter jeg altså og koser meg med. Og jeg er jo ikke den eneste. Hva kommer dette av? Er det noen som har noen tanker om dette?

Kanskje man får levd ut en fantasi? Det er jo en annen verden, jeg og liker filmer med vold og fart. Thrillere er best :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Kanskje man får levd ut en fantasi? Det er jo en annen verden, jeg og liker filmer med vold og fart. Thrillere er best :) 

Leve ut en fantasi om vold? 😮 

Jeg liker ikke voldsfilmer. Ikke romantiske kliss klass-filmer heller, for den sakens skyld. Men en god thriller kan jeg godt like. Og komedier. Og sånne "spøkelsesfilmer". 

Og krim. Liker f. eks. Criminal Minds på TV, men krim fra virkeligheten er mer interessant. Liker derfor ID-kanalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Surrehuggu skrev:

Leve ut en fantasi om vold? 😮 

Jeg liker ikke voldsfilmer. Ikke romantiske kliss klass-filmer heller, for den sakens skyld. Men en god thriller kan jeg godt like. Og komedier. Og sånne "spøkelsesfilmer". 

Og krim. Liker f. eks. Criminal Minds på TV, men krim fra virkeligheten er mer interessant. Liker derfor ID-kanalen.

Ikke akkurat det da, men det er jo mye spenning og det liker jeg. Liker serier som Grim,supernatural,last kingdom,bates motel,banshe,game of trhones,the 100,hemlock grove,manifest mm. + the good doctor,den er ikke voldelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Surrehuggu skrev:

Supernatural liker jeg også. Spennende, samtidig som jeg vet at alt bare er tull 😂

Ja det er fylt med spenning,samtidig er det mye rett de gjør. Salt f.eks,det beskytter mot onde ånder. Det var en tid jeg ville strø salt rundt hele sengen min for å beskytte meg, det var sist jeg ble innlagt. Og brenne lik f.eks,da blir man ikke jordbunden. Han som skriver serien har peiling :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker dokumentarer og intervjuer med psykopater og seriemordere. 😄 Mye bedre enn skrekkfilmer!

Anonymkode: 50bf4...6b2

Så en om seriemordere på netflix, ingen av dem hadde gjort noe galt. Sykt! De kunne nå bare innrømt det,men de ble sint når det ble lagt frem beviser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...