Gå til innhold

Er det noe galt med meg?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

På torsdag er det tre uker siden jeg tok xeplion,likevel har jeg kjent masse energier også i sist uke. Nå fikk jeg mast meg til å ta ny sprøyte i dag,så måtte det bli hver fjerde uke som psykiateren sa. Men han sa jeg kunne til og med ta den to uker før, jeg følger med på hva de sier! Så siden jeg kjenner så masse energier virker den ikke eller er det meg det er noe galt med? Er det for tidlig å ta den i dag? Han nye psykiateren må jo tro jeg elsker medisiner, han sa det til og med "Du er glad i medisiner du". Jeg er ikke det, vil bare ha fred og tidligere har jeg ikke kjent energier da jeg tok xeplion. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir det overdose nå da? I går tok jeg med meg smerte energier fra butikken og måtte ta paracet, selv om det var noe jeg tok med meg. Det er ikke bare folkene som er der som har energier, folk legger fra seg energier også og det kjenner jeg. Forstår jo at psykiatrien mener det er bare noe jeg finner på, men det er ikke det. Energier eksisterer de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken dose en trenger, må utprøves for hver enkelt pasient. Det høres ut som om du får for liten dose. Det kan avhjelpes enten ved å øke dosen eller ved å forkorte tiden mellom hver sprøyte. Du må snakke med psykiateren din om dette.

Jeg synes det er svært positivt at du nå ønsker å få bort disse energiene. Jeg ser det som er godt tegn fra din side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, kupton skrev:

Hvilken dose en trenger, må utprøves for hver enkelt pasient. Det høres ut som om du får for liten dose. Det kan avhjelpes enten ved å øke dosen eller ved å forkorte tiden mellom hver sprøyte. Du må snakke med psykiateren din om dette.

Jeg synes det er svært positivt at du nå ønsker å få bort disse energiene. Jeg ser det som er godt tegn fra din side.

Ok. Psykiateren sa vi kunne vurdere det for hver gang, kunne til og med få injeksjon to uker før tiden. Nå sa sykepleieren at han sa hver fjerde uke heretter,men jeg skal ta det opp med psykiateren igjen. 

Ja jeg vil ikke kjenne ernergier nå for det er slitsomt, det går utover kropp og sinn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ser det jo tydelig på deg her inne når virkningen er på vei ut. Så støtter Kupton i en samtale om eventuell doseøkning eller hyppigere injeksjoner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Pragmatikeren skrev:

Vi ser det jo tydelig på deg her inne når virkningen er på vei ut. Så støtter Kupton i en samtale om eventuell doseøkning eller hyppigere injeksjoner. 

Ok. Jeg skrev et til sykepleieren i dag, får se hva han sier i morgen. Han kan jo snakke med psykiater om det, eller at jeg får en time hos han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Karma@ skrev:

Alt trenger man ikke av sykdom og elendighet. Håper du snart opplever bedring.😊

Nei det trenger man virkelig ikke,takk for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til psykiater neste uke og snakke om dose og sånt,var jo oppe i 150 mg før. Det husket sykepleieren også, da kjente jeg ikke energi husker jeg jeg sa til den andre psykiateren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...