AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Den virkelige meg greier ikke å komme frem hele tiden.Er det en type identitetsforstyrrelse? Hva er forskjellen mellom det å personlighetsforstyrrelse Anonymkode: e18be...3e6 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Den virkelige meg greier ikke å komme frem Hvem er du når du ikke er deg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Den virkelige meg greier ikke å komme frem hele tiden.Er det en type identitetsforstyrrelse? Hva er forskjellen mellom det å personlighetsforstyrrelse Anonymkode: e18be...3e6 Jeg har ofte stilt meg spørsmålet "Hvem er jeg"? Men finner ikke ut av det,tidligere har de sagt at det er identitesforstyrrelse. Nå er det vel bare en del av diagnosen,rart. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.