Gå til innhold

Føler ikke tid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har mistet tidsfølelsen. Tiden går hverken sent eller fort, den finnes ikke. Hva kan dette være? 

Anonymkode: e5519...5b1

Hvor lenge har du hatt det på denne måten? Skjer det noe spesielt i livet ditt for tiden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært slik i flere måneder. Jeg vet ikke helt sikkert, ettersom jeg jo ikke har noe tidsbegrep. 

Det skjedde mange forandringer i livet mitt da dette ble mer fremtredende. Men det er der fremdeles etter at ting i livet mitt er mer stabilt og har roet seg. Dagene og månedene går uten at jeg merker det. Begynner å lure på om tiden finnes i det hele tatt. 

Anonymkode: e5519...5b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har vært slik i flere måneder. Jeg vet ikke helt sikkert, ettersom jeg jo ikke har noe tidsbegrep. 

Det skjedde mange forandringer i livet mitt da dette ble mer fremtredende. Men det er der fremdeles etter at ting i livet mitt er mer stabilt og har roet seg. Dagene og månedene går uten at jeg merker det. Begynner å lure på om tiden finnes i det hele tatt. 

Anonymkode: e5519...5b1

Om du lurer på hvilken tid det er, kan du bare sjekke datoen og klokka. Jeg mister tid og datobegrep, om jeg ikke har sjekket dato/klokka på en stund. Men jeg har mer problemer med å huske om jeg er 33 eller 34 eller 32 år. Gammel. 

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...