Gå til innhold

Faen så mye rart!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her på dol er det mange raringer. På psykiatriforumet er det en del. Men du verden så mye rare ting en finner på de andre forumene også som ikke er forfattet av oss. Så hvis en skal snakke om hvem som er mest sjuk i huet av brukere her eller brukere av sex og samliv så tror jeg brukerne av sex og samliv tar kaka.

Anonymkode: 8616a...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle har sine egne ting i dag å passe på tror jeg. Mange er veldig opptatt og har mye kunnskap om medisiner er vel hva jeg spesielt legger merke til. Tror mange selv er helsepersonell eller har vært da man så lett går i forsvar av denne rollen.

Anonymkode: 24672...4db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye har med lokale ting å gjøre tror jeg der folk bor. Av og til tror jeg det er naboen her som skriver eller politikere eller politiet og de som lager NRK sine nyhetsmeldinger. Mye er veldig rart ja.

Anonymkode: 24672...4db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mye har med lokale ting å gjøre tror jeg der folk bor. Av og til tror jeg det er naboen her som skriver eller politikere eller politiet og de som lager NRK sine nyhetsmeldinger. Mye er veldig rart ja.

Anonymkode: 24672...4db

Ja, det er noe muffens. Har alltid mistenkt disse du nevner for å være hardcore brukere av sex- og samlivssidene her på dol! Spesielt de som lager nyhetsmeldinger på NrK. De er nok de verste!

Og politikerne er de som skriver mest på psykiatriforumet, tror jeg. Politiet er nok her inne bare for å overvåke at all aktivitet foregår innenfor rimelighetens grenser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.9.2019 den 13.42, AnonymBruker skrev:

Her på dol er det mange raringer. På psykiatriforumet er det en del. Men du verden så mye rare ting en finner på de andre forumene også som ikke er forfattet av oss. Så hvis en skal snakke om hvem som er mest sjuk i huet av brukere her eller brukere av sex og samliv så tror jeg brukerne av sex og samliv tar kaka.

Anonymkode: 8616a...3b5

Ja, og rarest av alt, er at deter et overgreps forum også, når ingen liker når jeg tar opp tråder der, og ingen liker å tenke påovergrep, så burde det dritforumet fjernes og erstattes med foreksempen Nevrologi forum. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Hannabanana skrev:

Jammen tenk om brukerne her OGSÅ er brukere av sex og samliv siden. Ikke rart da at det blir gæli! 

Ja, og disse AB "tror jeg.." kommentarene også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu

Ja, her er det veldig mye rart. For å si det som en kjent doler kanskje ville ha sagt det: Alt trenger man ikke av rare ting i dag... 

Tjallabais, tudde-luuu og på gjensyn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Surrehuggu skrev:

Ja, her er det veldig mye rart. For å si det som en kjent doler kanskje ville ha sagt det: Alt trenger man ikke av rare ting i dag... 

Tjallabais, tudde-luuu og på gjensyn. 

Husk at vi alle har vårt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...