Gå til innhold

Handler du " hvitt" eller " svart"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tror du folk flest gjør?

Hvordan sjekker du om et foretagende eller person jobber " hvitt" eller " svart"?

Velger du lokale virksomheter eller tenker du mest pris og styrer unna "lokalt press."?

" Hvitt" er så dyrt så man kan bli veldig fristet i dag synes jeg.

Anonymkode: a59ef...274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har grunn yil å tro at " Hvitt" er  over 3 ganger så dyrt og hva jeg kan se er arbeidet ikke noe bedre. Tvert i mot. 

Anonymkode: a59ef...274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har grunn yil å tro at " Hvitt" er  over 3 ganger så dyrt og hva jeg kan se er arbeidet ikke noe bedre. Tvert i mot. 

Anonymkode: a59ef...274

Er det moralsk riktig å handle svart?

Anonymkode: 3a7dc...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som det er okke som med hensyn på det moralske i dag.  I praksis vet jeg ikke  m.h p  lovlighet. Avhenger kanskje av hvem du er. Kanskje det bare stilltiende godtas for alle.? Ergerlig selvsagt at " det svarte" arbeidet er kvalitativt så mye bedre.

Anonymkode: a59ef...274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt her virker det som " det svarte markedet" helt har overtatt og fortrengt " det hvite".Og om noe er blitt sedvane så er det kanskje Loven i en retts sal?????

Selv håper jeg bare at  helsa skal bli bedre så jeg klarer å gjøre det jeg trenger selv for egen maskin.

Anonymkode: a59ef...274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rundt her virker det som " det svarte markedet" helt har overtatt og fortrengt " det hvite".

Lurer virkelig på hvor du bor.

Anonymkode: 3a7dc...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg kommer til å ta mitt eget liv på grunn av hva som er hendt meg. Lurer virkelig hva som er i veien med dere og hva som egentlig feiler dere.

Anonymkode: a59ef...274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mulig jeg kommer til å ta mitt eget liv på grunn av hva som er hendt meg. Lurer virkelig hva som er i veien med dere og hva som egentlig feiler dere.

Anonymkode: a59ef...274

Dette er en tråd og hvitt vs svart arbeid.

Her var det liten kobling mellom startinnlegg og det siste innlegget ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig jeg kommer til å ta mitt eget liv på grunn av hva som er hendt meg. Lurer virkelig hva som er i veien med dere og hva som egentlig feiler dere.

Anonymkode: a59ef...274

Forstår ikke helt sammenhengen her, men hva er det som har hendt deg?

Anonymkode: 3a7dc...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror du folk flest gjør?

Hvordan sjekker du om et foretagende eller person jobber " hvitt" eller " svart"?

Velger du lokale virksomheter eller tenker du mest pris og styrer unna "lokalt press."?

" Hvitt" er så dyrt så man kan bli veldig fristet i dag synes jeg.

Anonymkode: a59ef...274

Kommer helt an på hva det dreier seg om. Samboeren er ganske så nevenyttig så han fikser det meste selv, han er dessuten elektroingeniør så han har lov til å gjøre alt med det elektriske i egen heim. Ting som har med vann å gjøre tar vi hvitt i tilfelle noe skulle skje i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mulig jeg kommer til å ta mitt eget liv på grunn av hva som er hendt meg. Lurer virkelig hva som er i veien med dere og hva som egentlig feiler dere.

Anonymkode: a59ef...274

Du skal ikke se bort fra at vi iblant lurer på noe liknende om deg.

Du vil kanskje få bedre svar hvis du forteller hva som har hendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...