Gå til innhold

Er dette paranoia?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er redd for at en mann jeg liker spionerer på meg. Overalt hvor jeg går ute tror jeg at han sitter i en eller annen parkert bil og følger med. Hjemme er jeg blitt redd når det kjører fremmede biler forbi, særlig hvis de kjører sakte. Bor i boligfelt så kjenner de fleste. Og nå som det begynner å bli tidligere mørkt om kvelden er jeg blitt redd jeg blir holdt øye med utenfra av denne mannen og andre menn. Føler på meg at de står ute i hagen i mørket og titter inn. Dette er bare ekkelt.

Anonymkode: b29c5...612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle han følge etter deg ?

Anonymkode: 7fc90...171

Fordi han synes jeg er rar stygg og fæl. Så skal han ta bilder og legge ut på nett eller vise det til kompiser på guttekveldene sine

Anonymkode: b29c5...612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi han synes jeg er rar stygg og fæl. Så skal han ta bilder og legge ut på nett eller vise det til kompiser på guttekveldene sine

Anonymkode: b29c5...612

Hvordan vet du hva han og alle menn synes om deg ?

Anonymkode: 7fc90...171

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du hva han og alle menn synes om deg ?

Anonymkode: 7fc90...171

Fordi jeg er rar å stygg. Det er jo åpenbart for alle

Anonymkode: b29c5...612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg er rar å stygg. Det er jo åpenbart for alle

Anonymkode: b29c5...612

Ok , da er det sykdom og noe som trolig bør medisineres .

Anonymkode: 7fc90...171

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, kupton skrev:

TS: Ja, dette er paranoia.

Ja tenkte meg egentlig det. Jeg sitter inne nå i totalt mørke for jeg tør ikke å ha på lys siden det da blir lett å se inn 

Er det alvorlig paranoia som bør behandles tror du? Blir det bedre snart av seg selv?

 

Anonymkode: b29c5...612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja tenkte meg egentlig det. Jeg sitter inne nå i totalt mørke for jeg tør ikke å ha på lys siden det da blir lett å se inn 

Er det alvorlig paranoia som bør behandles tror du? Blir det bedre snart av seg selv?

 

Anonymkode: b29c5...612

Medisiner hjelper mot sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...