Gå til innhold

JEG er DOL


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ca 50 ulike brukere her inne, og skriver innlegg og lager tråder i hytt og pine.Det er så morsomt. Jeg er ALLE her inne. 😆

Anonymkode: bdf9e...544

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

DOL er meg. Bare jeg bruker dette forumet og alle personene er meg.

Anonymkode: bdf9e...544

hypo?

Anonymkode: e7d23...ed3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ca 50 ulike brukere her inne, og skriver innlegg og lager tråder i hytt og pine.Det er så morsomt. Jeg er ALLE her inne. 😆

Anonymkode: bdf9e...544

Smirre?

Anonymkode: 1d1a9...33c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Trollings skrev:

Jøssemeien, hvorfor det da :) Lager gratis "content" for egmont sånn helt uten videre ?

Snillt det da det skal du ha 😊

Det kan jeg ikke svare på siden det jo er jeg som er deg 😆

Anonymkode: bdf9e...544

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Smirre?

Anonymkode: 1d1a9...33c

Ikke han. Han er jeg ikke, så der tok du meg. Men ellers er jeg alle. Men siden det var jeg som spurte om jeg var Smirre, så burde jeg jo vite at jeg ikke er Smirre. Og jeg tok meg selv i det.

Anonymkode: bdf9e...544

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hypo?

Anonymkode: e7d23...ed3

Hvorfor spør jeg meg om jeg er hypo? Kanskje, kanskje ikke får jeg vel svare meg selv da. Hmm... Begynner å bli komplisert dette 

Anonymkode: bdf9e...544

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke han. Han er jeg ikke, så der tok du meg. 

Anonymkode: bdf9e...544

Så du vet hvem smirre er/var. Hmm. Man tenker sitt.

Anonymkode: 1d1a9...33c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du vet hvem smirre er/var. Hmm. Man tenker sitt.

Anonymkode: 1d1a9...33c

Og de tankene er...? 

Anonymkode: 52fd3...d53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Jeg har bare 1 aktiv bruker. Hva er vitsen med flere? Internhumor for seg selv? Det er altså i psykiatrien ikke nok å snakke med seg selv, nå skal man poste med seg selv......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Jeg har bare 1 aktiv bruker. Hva er vitsen med flere? Internhumor for seg selv? Det er altså i psykiatrien ikke nok å snakke med seg selv, nå skal man poste med seg selv......

Du må ikke tru på alt du leser! 😎

Anonymkode: 52fd3...d53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men innrømmer det. Jeg og Smirre var gode kompiser. To gærne fyrer med masser av humor! 😁 Men jeg er ikke Smirre 

Anonymkode: 52fd3...d53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også til en viss grad slik.  Tror det har å gjøre med at når man svarer her ser man hvor vanskelig det er å gjøre noe for alle. Jeg har tidligere jobbet ved et sentralbord og det er ikke tilfredstillende på en måte.Ville.måttet klage til ledrlsen.Men dette er jo en helt annen ting og er jo ikke ment for å bli "nok en tvangsgreie i livet." eller negativ ting.Men du er kanskje ikke heller helsepersonell. Jeg er selv ikke helsepersonell.Jeg tror helsepersonell er mere trenet og vi som svarer utifra kanskje litt erfaring fra pasientrolle og eller pårørenderolle  har andre perspektiv kanskje for øye. Alt er ofte ikke så enkelt. De seneste dagene har jeg sett at noe medisiner trenger bare jeg. Ellers blir lett enda mer ugreie med kroppen. Men prøver å gripe dagen hver dag og gjøre litt både praktisk og teoretisk Man må prøve å ta vare på seg selv. Gruer litt for vinter og høst som så mange tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frustrasjon har oftest utspring i lokale forhold der man fysisk bor tror jeg. Vi har alle vårt av bekymringer og besvær tror jeg.DOL er som det alltid har vært tror jeg. Det er steder ting forandrer seg lite. Det er alltid en eller annen gærning som sitter i " tårnet sitt".

Kanskje du bruker nett for mye og er for lite ute i lys og frisk luft og samler D vitamin før vinteren kommer med snø og is. Jeg bruker selv nett mer sjelden etter  jeg har skaffet meg trille bag( selvlaget vits😁😂🤗🤣)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må klappe seg mer på skulderen og si til seg selv at man tross alt klarer mye og har utrettet mye i livet. Slik politikere ofte gjør. Prøve å tenke positivt. Tror jeg selv om det er vanskelig.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke misforstå. Jeg synes dere alle gjør god figur på nett. Det er ikke det. Men jeg tror ikke det er så dumt å prøve å tenke mer positivt om enn så vanskelig. Også stå på overfor fastlegen for å bli henvist til spesialist. Tror så mange har " big trøbbel nå" ,men man må  bare stå på krava og retten sin tror jeg i  vår tid med alles kamp mot alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ingen er blitt støtt av mine tanker i det siste men synes det må gå an å skrive litt " rett fra levra" også i sånne mer uformelle sekvenser som her. Ikke mange som ser hva vi skriver tror jeg ( vi er nok mye blant våre egne tror jeg)og viktig å snakke hverandre opp og ikke ned synes jeg.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...