Gå til innhold

Jeg roter bort livet mitt i en evig « runddans».


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er som kroppen har kommer inn i en slags daglig rytme. Våkner intenst urolig og med dette tunge trykket over brystet. Har det ganske greit på formiddagen og klarer å gjennomføre ting som rydding og handling noen dager i uken. Blir økende angstpreget utover dagen og ettermiddagen. Om kvelden er det som om noen har slått av en bryter. Det er en bunnløs håpløshet som inntar meg. Jeg skal til Spania på tur med min mann på mandag. Klarer ikke å tenke på å pakke og er likegyldig til noe som er normalt å glede seg til. Det gjør vondt i kroppen og jeg får panikk fordi jeg er redd jeg aldri igjen skal finne noe som gir mening. Selv om jeg tidligere på dagen har prøvd å fortelle meg selv hvor heldig jeg er som har hus, grei økonomi, mann , barn osv. På formiddagen er tanken på å dø fra ungene uutholdelig på kvelden er tanken på å leve videre uutholdelig. Jeg roter bort livet mitt i denne evige «runddansen». 

Anonymkode: f4baf...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...