Gå til innhold

Trening.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

I dag tok jeg motet til meg og ringte til dps, skal begynne å trene fra neste uke. To ganger i uken fra ett til tre,nå skal jeg klare det. Har jo godt av bevegelse, det er jo bra både fysik og psykisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

I dag tok jeg motet til meg og ringte til dps, skal begynne å trene fra neste uke. To ganger i uken fra ett til tre,nå skal jeg klare det. Har jo godt av bevegelse, det er jo bra både fysik og psykisk. 

Så fint:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

I dag tok jeg motet til meg og ringte til dps, skal begynne å trene fra neste uke. To ganger i uken fra ett til tre,nå skal jeg klare det. Har jo godt av bevegelse, det er jo bra både fysik og psykisk. 

Fantastisk! Fysisk aktivitet er en meget potent medisin som burde vært langt mer brukt i psykiatrien. Hvis vi kunne produsert trening i pilleform, hadde det vært verdens mest solgte medisin. 

Håper noen kan hjelpe deg med å holde på vanen etter at du har begynt. Det er viktig med litt motivasjon når man er støl, sliten og lei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Janus30 skrev:

Fantastisk! Fysisk aktivitet er en meget potent medisin som burde vært langt mer brukt i psykiatrien. Hvis vi kunne produsert trening i pilleform, hadde det vært verdens mest solgte medisin. 

Håper noen kan hjelpe deg med å holde på vanen etter at du har begynt. Det er viktig med litt motivasjon når man er støl, sliten og lei. 

Ja det er vel en god ting med fysisk aktivitet som jeg ikke har tatt særlig seriøst,men innser jo at jeg trenger å bevege meg. Har jo så mange vondter i kroppen også, kanskje det blir bedre da. 

Håper jeg klarer det, nå kan jeg være med så lenge jeg vil så det er jo bra. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med trening! Noen kommuner tilbyr tjenester som treningskontakt. Dette ligner på støttekontakt, men en driver fysisk aktivitet sammen. Det kan være noe å tenke på hvis det er vanskelig å holde på motivasjonen på sikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pragmatikeren skrev:

Lykke til med trening! Noen kommuner tilbyr tjenester som treningskontakt. Dette ligner på støttekontakt, men en driver fysisk aktivitet sammen. Det kan være noe å tenke på hvis det er vanskelig å holde på motivasjonen på sikt. 

Takk for det! Jeg eier ikke motivasjon, men gikk i tretten uker sist to ganger i uken. De sa hvis alle skulle vente til de fikk motivasjon ville ingen komme, så det er bare å møte opp og trene. 

Og jeg har så mange åreknuter, da må man vel være litt i bevegelse for å få opp blodsirkulasonen.En venninne opererte vekk åreknuter,men jeg har ikke lyst til det heller. Fikk dem jo når jeg var gravid som tjueåring, da er det vel ikke farlig? Når jeg har hatt dem så lenge? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...