Gå til innhold

Føler alderen kommer før man rekker å leve :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er jeg snart 28 og ser etter aldringstegn. Jeg har ikke hatt sex eller noe med noen mann... men begynner å bli stressa fordi jeg faller omtrent aldri for noen og jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre. Ingenting som liksom betyr noe lenger... føler alderen kommer før man rekker noen ting som helst :( 

Anonymkode: a45d2...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg snart 28 og ser etter aldringstegn. Jeg har ikke hatt sex eller noe med noen mann... men begynner å bli stressa fordi jeg faller omtrent aldri for noen og jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre. Ingenting som liksom betyr noe lenger... føler alderen kommer før man rekker noen ting som helst :( 

Anonymkode: a45d2...371

Jeg tror du må slutte å vente på Drømmeprinsen. Det er større utvalg blant froskene.

Altså seriøst: I tidlig ungdom hadde jeg noen kjærester bare fordi anledningen bør seg og fordi jeg var nyssgjerrig. Jeg vet ikke om følelsene var veldig sterke selv om det var en tiltrekning der. Jeg skjønner ikke helt det med at man må falle pladask før man prøver seg. For min del kommer både forelskelsen og de sterke følelsene etter at man har vært sammen en liten stund. Ikke helt etter eventyrboka, men da skjer det i alle fall noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stor forskjell på tiltrekning og virkelige følelser. De virkelige følelsene kommer etterhvert. Kjærlighet er mye mer enn en overfladisk forelskelse. En overfladisk forelskelse går over, men dypere kjærlighet går aldri over. :)

 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg snart 28 og ser etter aldringstegn. Jeg har ikke hatt sex eller noe med noen mann... men begynner å bli stressa fordi jeg faller omtrent aldri for noen og jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre. Ingenting som liksom betyr noe lenger... føler alderen kommer før man rekker noen ting som helst :( 

Anonymkode: a45d2...371

Ser du etter alderstegn, så vil du se dem. Dessverre kan vi ikke stoppe tiden eller spole tilbake. Når det er sagt, så er jo du i din beste alder da! Jeg også synes du bare bør kaste deg litt ut i det hvis du ønsker kontakt med noen. Hva med å lage en profil på match, sukker, tinder etc? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gargamel skrev:

Jeg tror du må slutte å vente på Drømmeprinsen. Det er større utvalg blant froskene.

Altså seriøst: I tidlig ungdom hadde jeg noen kjærester bare fordi anledningen bør seg og fordi jeg var nyssgjerrig. Jeg vet ikke om følelsene var veldig sterke selv om det var en tiltrekning der. Jeg skjønner ikke helt det med at man må falle pladask før man prøver seg. For min del kommer både forelskelsen og de sterke følelsene etter at man har vært sammen en liten stund. Ikke helt etter eventyrboka, men da skjer det i alle fall noe.

Det er bare typisk at det er mest av de kjedelige. Problemet er at hvis jeg finner en mann kjedelig lenge, så vil han aldri bli tiltrekkende. Hva mener du med drømmeprisen? Han kan være noe annet for meg enn han er for deg. Jeg har rpvd dating, men det er kjedelig. 

Er allerede tiltrukket av noen, men jeg tør ikke ta kontakt.

Anonymkode: a45d2...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan ikke stoppe tiden og skru den tilbake. Men vi kan leve livet her og nå og kose oss. Viktig. Hver dag man får uansett alder er en gave. Viktig å ta den imot og nyte og uansett gjøre det beste ut av alt.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har alt en bismak synes jeg. I tidligere tider var det rollen som enslig mor mange fryktet mest eller brutte forhold. I dag er ikke mye særlig lett tror jeg. Samfunnet og politikere snakker varmt om familiepolitikk og arbeidsmarked, boligpolitikk osv.  men jeg tror ikke alltid det er slik for mange.

Anonymkode: 4b9fd...be8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.9.2019 den 19.12, AnonymBruker skrev:

Det er bare typisk at det er mest av de kjedelige. Problemet er at hvis jeg finner en mann kjedelig lenge, så vil han aldri bli tiltrekkende. Hva mener du med drømmeprisen? Han kan være noe annet for meg enn han er for deg. Jeg har rpvd dating, men det er kjedelig. 

Er allerede tiltrukket av noen, men jeg tør ikke ta kontakt.

Anonymkode: a45d2...371

Jeg mener bare at du kanskje har lagt lista litt høyt hvis du er 28 år og jomfru, gitt at du oppfatter det som et problem. Jeg var ikke veldig kravstor i ungdomstiden, men det var rett og slett fordi jeg hadde veldig interessert i damer. Det skjedde ikke mye spennende uansett,men det var ikke fordi jeg synes dating var kjedelig.

Hvis du egentlig ikke synes menn er spesielt interessante og at dating er kjedelig, så er det helt OK å være single. Du må ikke være i et forhold eller har sex bare fordi andre gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.9.2019 den 15.19, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg snart 28 og ser etter aldringstegn. Jeg har ikke hatt sex eller noe med noen mann... men begynner å bli stressa fordi jeg faller omtrent aldri for noen og jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre. Ingenting som liksom betyr noe lenger... føler alderen kommer før man rekker noen ting som helst :( 

Anonymkode: a45d2...371

Det er ofte vanskelig å ha asberger.

Anonymkode: 5f42e...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Gargamel skrev:

Jeg mener bare at du kanskje har lagt lista litt høyt hvis du er 28 år og jomfru, gitt at du oppfatter det som et problem. Jeg var ikke veldig kravstor i ungdomstiden, men det var rett og slett fordi jeg hadde veldig interessert i damer. Det skjedde ikke mye spennende uansett,men det var ikke fordi jeg synes dating var kjedelig.

Hvis du egentlig ikke synes menn er spesielt interessante og at dating er kjedelig, så er det helt OK å være single. Du må ikke være i et forhold eller har sex bare fordi andre gjør det.

Jeg har jo falt for menn. Dating blir kjedelig når det ikke kommer følelser. 

Anonymkode: a45d2...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...