Gå til innhold

Å bygge seg opp etter sykdom eller og alvorlig livskrise.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tar ofte mye mere tid og ressurser enn ligger implisitt i " behandlingssystemet". Jeg mener ikke at en " medisin" trenger å være det alle føler de vil ha eller trenger. Enkelte føler kanskje jobben tar høyde for perioder med litt skjerme de oppgaver eller avspasering eller permisjoner eller fleksibel arbeidstid. Uten noe kontakt eller " opplegg" blir ofte depresjonen en " følgesykdom" og kanskje enda verre enn hva man først ble behandlet for. Det har kanskje å gjøre med at vi ikke ser hverandre som " hele personer" ofte. At man kanskje som ung og ung voksen rammes og aldri " kommer tilbake". Men kanskje den egentlige sykdommen da er depresjonen som det virker som det er lite hjelp for.?

Anonymkode: 5a8a2...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt er ikke så lett når folk og dyr blir syke. Vi ser mangel på leger nå eller kanskje mangel på økonomi til å oppsøke lege for mange?

Anonymkode: 5a8a2...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener Alt er ikke så lett når folk og dyr blir syke og kanskje alt i ens liv går på dunken. Da er det kanskje lett å henfalle til depresjon. Spesielt som ung voksen eller kanskje barn vil jeg tro.

Anonymkode: 5a8a2...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...