Gå til innhold

Jeg den paranoide


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kupton du ba meg om å kontakte fastlegen i dag på grunn av paranoide tanker. Fikk ingen akutt time men legen ringte meg på slutten av arbeidsdagen. Jeg forklarte meg så godt jeg kunne , men han sa at det ikke var noe å gjøre med det.Jeg måtte lære meg å leve med det. da han.

Anonymkode: 961bc...0f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kupton du ba meg om å kontakte fastlegen i dag på grunn av paranoide tanker. Fikk ingen akutt time men legen ringte meg på slutten av arbeidsdagen. Jeg forklarte meg så godt jeg kunne , men han sa at det ikke var noe å gjøre med det.Jeg måtte lære meg å leve med det. da han.

Anonymkode: 961bc...0f3

Det var en lite forståelsesfull lege,klart det går an å gjøre noe med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kupton du ba meg om å kontakte fastlegen i dag på grunn av paranoide tanker. Fikk ingen akutt time men legen ringte meg på slutten av arbeidsdagen. Jeg forklarte meg så godt jeg kunne , men han sa at det ikke var noe å gjøre med det.Jeg måtte lære meg å leve med det. da han.

Anonymkode: 961bc...0f3

Full kompetansesvikt 😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes fastlegers kompetanse innen de enkelte fagområder snart må synliggjøres på en bedre måte

Er jo ikke noe vits med en fastlege med knallgod kompetanse på ortopedi hvis man sliter psykisk.

Bytt fastlege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro til FL med noe lignende. Og ble henvist till akutt-team. Nå gikk min paranoia fort over med økt medisin. Så vil jo tro det er noe å gjøre med det. Men mange tenker kanskje att når man selv anroper legen for paranoia, så er det ikke "ekte paranoia", jeg mener ikke med det å si att du ikke var paranoid eller att jeg ikke var det, men det finnes sikkert noen som tenker sånn....

Anonymkode: ba813...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dro til FL med noe lignende. Og ble henvist till akutt-team. Nå gikk min paranoia fort over med økt medisin. Så vil jo tro det er noe å gjøre med det. Men mange tenker kanskje att når man selv anroper legen for paranoia, så er det ikke "ekte paranoia", jeg mener ikke med det å si att du ikke var paranoid eller att jeg ikke var det, men det finnes sikkert noen som tenker sånn....

Anonymkode: ba813...5d2

Sykepleieren sa til meg at en som er paranoid ikke vet det selv, men det er jeg ikke enig i. Jeg har vært paranoid og blitt oppmerksom på det,og har da innsett at det stemmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...