AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 Skrevet 20. september 2019 Kupton du ba meg om å kontakte fastlegen i dag på grunn av paranoide tanker. Fikk ingen akutt time men legen ringte meg på slutten av arbeidsdagen. Jeg forklarte meg så godt jeg kunne , men han sa at det ikke var noe å gjøre med det.Jeg måtte lære meg å leve med det. da han. Anonymkode: 961bc...0f3 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. september 2019 Skrevet 20. september 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kupton du ba meg om å kontakte fastlegen i dag på grunn av paranoide tanker. Fikk ingen akutt time men legen ringte meg på slutten av arbeidsdagen. Jeg forklarte meg så godt jeg kunne , men han sa at det ikke var noe å gjøre med det.Jeg måtte lære meg å leve med det. da han. Anonymkode: 961bc...0f3 Det var en lite forståelsesfull lege,klart det går an å gjøre noe med det. 0 Siter
kupton Skrevet 20. september 2019 Skrevet 20. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kupton du ba meg om å kontakte fastlegen i dag på grunn av paranoide tanker. Fikk ingen akutt time men legen ringte meg på slutten av arbeidsdagen. Jeg forklarte meg så godt jeg kunne , men han sa at det ikke var noe å gjøre med det.Jeg måtte lære meg å leve med det. da han. Anonymkode: 961bc...0f3 Full kompetansesvikt 😞 2 Siter
ISW Skrevet 20. september 2019 Skrevet 20. september 2019 Synes fastlegers kompetanse innen de enkelte fagområder snart må synliggjøres på en bedre måte Er jo ikke noe vits med en fastlege med knallgod kompetanse på ortopedi hvis man sliter psykisk. Bytt fastlege. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 Skrevet 20. september 2019 Jeg dro til FL med noe lignende. Og ble henvist till akutt-team. Nå gikk min paranoia fort over med økt medisin. Så vil jo tro det er noe å gjøre med det. Men mange tenker kanskje att når man selv anroper legen for paranoia, så er det ikke "ekte paranoia", jeg mener ikke med det å si att du ikke var paranoid eller att jeg ikke var det, men det finnes sikkert noen som tenker sånn.... Anonymkode: ba813...5d2 0 Siter
stjernestøv Skrevet 20. september 2019 Skrevet 20. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg dro til FL med noe lignende. Og ble henvist till akutt-team. Nå gikk min paranoia fort over med økt medisin. Så vil jo tro det er noe å gjøre med det. Men mange tenker kanskje att når man selv anroper legen for paranoia, så er det ikke "ekte paranoia", jeg mener ikke med det å si att du ikke var paranoid eller att jeg ikke var det, men det finnes sikkert noen som tenker sånn.... Anonymkode: ba813...5d2 Sykepleieren sa til meg at en som er paranoid ikke vet det selv, men det er jeg ikke enig i. Jeg har vært paranoid og blitt oppmerksom på det,og har da innsett at det stemmer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.