Gå til innhold

Vil flytta der foreldrene mine,slekta mi og venner bur


EST

Anbefalte innlegg

Hei. Har budd i over 10 år  på hjemplassen til min mann. Foreldrene hans har flytta. Så det er ikkje noko familie igjen her. Han reiser i 4 til 5 uker på jobb omgangen. Eg ville flytta dit eg kommer fra før me flytta hit,og har lengta heim i alle år . Og siden han er så masse vekke hadde det vert lettare for meg med barnevakt og hjelp med barna når det trengs. Har 4 barn,der 2 av dei går på skule.Men han nekter å flytta. Synst dette er spesielt med tanke på kor masse han er vekke. Kva kan eg gjera ?

 

Endret av EST
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, EST skrev:

Hei. Har budd i over 10 år  på hjemplassen til min mann. Foreldrene hans har flytta. Så det er ikkje noko familie igjen her. Han reiser i 4 til 5 uker på jobb omgangen. Eg ville flytta dit eg kommer fra før me flytta hit,og har lengta heim i alle år . Og siden han er så masse vekke hadde det vert lettare for meg med barnevakt og hjelp med barna når det trengs. Har 4 barn,der 2 av dei går på skule.Men han nekter å flytta. Synst dette er spesielt med tanke på kor masse han er vekke. Kva kan eg gjera ?

 

Si at du flytter med eller uten han.

Anonymkode: 67d44...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, EST skrev:

Men korleis blir det med ungane då ? 

Ungene må jo bli med deg siden mannen din er borte på jobb i 4-5 uker. 

Anonymkode: 67d44...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
1 time siden, EST skrev:

Men han kan vel sei seg imot i forhold til ungane ? Visst eg flytter uten hans samtykke 

Selvfølgelig kan han si noe, men han kan neppe stoppe deg hvis han ikke kan ha daglig omsorg for ungene selv.  Du må sette foten ned overfor han og få en ordentlig prat med han.  Hvor langt er det imellom stedene?

Du er ikke urimelig når du vil flytte til hjemstedet ditt etter alle disse årene, og han må prøve å forstå at hvis du er alene flere uker om gangen med barna så er det naturlig at du vil bo i nærheten av familien din.  Hvis han nekter å forstå det er han egoistisk.

Anonymkode: 1b97e...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...