Gå til innhold

Tips og råd plis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, har levd et hardt liv der eg har vert flink og gjømme ting som har plaga meg. No e går det ikkje og gjømme ting, motivasjon e på botnen... sjukemeldt frå arbeid. Økonomien har gått i 7 steina... E 24 år og bur for meg sjølv, foreldre leve ikkje lenger, so har egentlig ingen og søke hjelp med... kunne trengt tips om korleis en handtera en slik sitvasjon.

Anonymkode: df5c6...63d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Be legen din om henvisning til psykolog/psykiater. Du kan også be om en samtale for økonomisk veiledning hos NAV (jeg tror i hvert fall dette er noe de tilbyr) Det kan også hende at arbeidsgiver kan tilby hjelp gjennom bedriftshelsetjenesten. 
 

Det er viktig at du tar tak i økonomien din asap. Skaff deg oversikt og ring rundt til alle du skylder noe og lag avtaler som er gjennomførbare. 
 

Håper du får det bedre fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.9.2019 den 17.28, AnonymBruker skrev:

Hei, har levd et hardt liv der eg har vert flink og gjømme ting som har plaga meg. No e går det ikkje og gjømme ting, motivasjon e på botnen... sjukemeldt frå arbeid. Økonomien har gått i 7 steina... E 24 år og bur for meg sjølv, foreldre leve ikkje lenger, so har egentlig ingen og søke hjelp med... kunne trengt tips om korleis en handtera en slik sitvasjon.

Anonymkode: df5c6...63d

Du har fått gode råd fra cilie. Jeg håper du benytter sjansen til å gjøre noe med livet ditt, få det på rett kjøl. Til nå virker det som om du kun har overlevd, livet skal være mer enn det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...