Gå til innhold

Hva skal du gjøre i dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser naboen har hengt ut klesvasken. Været ser bra ut i øyeblikket.

Jeg sev skal støvsuge og vaske og male litt mer ettersom det tørker.

Folk har ofte så forskjellige interesser. Skal dere noe spesielt i dag?

Anonymkode: 6ec0a...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til middag har jeg laget semulegrøt med saft. Ikke så lett nå lenger når jeg ikke har min mor. Men der finnes jo oppskrifter på nett. Men ikke helt vellykket.

Anonymkode: 6ec0a...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, cilie skrev:

Skulle helst vært ute i det nydelige sommer-været, men er skikkelig forkjølelses-syk - som føles som influensa - så ligger bare rett ut🥵

Jeg ville også vært ute i det fine været, men jeg ligger også rett ut. Fikk antibiotika på onsdag, så da håper jeg er på beina snart.

God bedring cilie😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, emilie321 skrev:

Jeg ville også vært ute i det fine været, men jeg ligger også rett ut. Fikk antibiotika på onsdag, så da håper jeg er på beina snart.

God bedring cilie😊

Tusen takk det samme! Lenge siden jeg har følt meg så dårlig med hoste, surkling i bryst, helt ømme lymfer på halsen og generelt «syk»-følelse. Håper du kommer deg fort med antibiotika. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

bestille sushi på døra og se stjernekamp og side om side på nrk 🙂 

Anonymkode: c85bd...2ac

Høres helt o.k ut. God fornøyelse.😊

Anonymkode: 6ec0a...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, cilie skrev:

Skulle helst vært ute i det nydelige sommer-været, men er skikkelig forkjølelses-syk - som føles som influensa - så ligger bare rett ut🥵

God bedring.😊

Anonymkode: 6ec0a...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, cilie skrev:

Tusen takk det samme! Lenge siden jeg har følt meg så dårlig med hoste, surkling i bryst, helt ømme lymfer på halsen og generelt «syk»-følelse. Håper du kommer deg fort med antibiotika. 

Tusen takk!  Samme her, er potte tett i brystet og hoster som bare det. Har fått sølvipect comp ved siden av antibiotika,  så det hjelper noe. Har vært syk i 14 dager nå, så begynner å bli lei. Er på bedringens vei, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp kommet hjem fra lang ferietur og fikk hengt ut masse klesvask til tørk i morges. Så har jeg vært på seminar med hobbyen min i mange timer. Nå har jeg tatt inn klesvasken og skal få den på plass - og fortsette å rydde bort feriebagasjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært lenge ute med bikkja i finværet og drakk kaffe hos faren min. Så har jeg halvsovet foran en gørrkjedelig fotballkamp, og lest VG og Dagbladet fra perm til perm. Nå skal vi drikke litt vin og lage middag. Det blir litt forskjellig asiatisk i dag. Nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, emilie321 skrev:

Tusen takk!  Samme her, er potte tett i brystet og hoster som bare det. Har fått sølvipect comp ved siden av antibiotika,  så det hjelper noe. Har vært syk i 14 dager nå, så begynner å bli lei. Er på bedringens vei, heldigvis.

Bra!

Hadde jeg visst at det ble sånn, tror jeg at jeg hadde prøvd å få tak i Ventoline, for å åpne litt i pusten. Jeg fikk i hvert fall det i gamledager... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er på venninnetur i Danmark denne helga. Helt fantastisk sommervær ☀️ Vi har vært i Skagen, handlet litt klær,  gått tur på stranda,  badet, skravlet og ledd, og nå skal vi lage middag og nyte kvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg sitter i bilen på vei hjem fra høstferie på fjellet. Det har vært helt nydelig hele uka med sol og høstfarger :)

Ser at mange skriver om forkjølelse her og det har jeg hatt / har også. Det var bare så vidt jeg kom meg avgårde for ei uke siden. Sov i bilen med feber på vei opp, men har gått fjellturer hver dag, hostet, harket og spyttet slim til den store gullmedalje 😀

Når jeg nå kommer hjem snart, så skal jeg pakke ut, sette på vaskemaskin og se på Stjernekamp. 

Ser på klokka at det kanskje må bli i motsatt rekkefølge.

Endret av Nicklusheletida
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært ute og spist med pappa på kina restaurang og nå sitter jeg å hører på Bruce springsteen, og tar meg noen vodka/sitronbrus drinker. Sånn går nå dagen.

Anonymkode: 1d1ba...47d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på kino og kafé med ei venninne i dag. Her er det mye regn så ikke noe utevær. Hadde det vært sol hadde jeg nok vært på fjelltur istedet.  Nå i kveld skal jeg bare ligge på sofa, surfe på nett og se litt TV. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu

Jeg har tilbragt dagen med å forsvare meg og min familie mot overgrep. Så innom hos ei venninne litt seinere for å forsøke å normalisere psyken igjen etter de voldsomme påkjenningene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, emilie321 skrev:

Tusen takk!  Samme her, er potte tett i brystet og hoster som bare det. Har fått sølvipect comp ved siden av antibiotika,  så det hjelper noe. Har vært syk i 14 dager nå, så begynner å bli lei. Er på bedringens vei, heldigvis.

Flere som er syke ja. Jeg har hoste og forkjølelse. Vært syk i halvannen uke nå. Men er mye bedre. Så jeg har vært ute å gått tur. 

Anonymkode: 9ed0e...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...