Gjest Surrehuggu Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Jeg tar nå elektronisk eller digitalt selvmord. Det finnes helt sikkert et annet ord for det, men jeg finnes snart ikke mer her som Surrehuggu. Kanskje dukker jeg opp igjen en annen gang med et helt annet nick. Får se. Har utlevert meg altfor mye. Ønsker alle alt godt videre fra meg 💕 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehuggu Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 (endret) Beklager til dere som synes at det er unødvendig å informere om at en blir borte, men nå får dere finne dere noen andre å irritere dere over! 👍😊 Endret 22. september 2019 av Surrehuggu 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Du lager liv her inne, så jeg håper du ombestemmer deg 😅 Anonymkode: 85400...b11 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehuggu Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du lager liv her inne, så jeg håper du ombestemmer deg 😅 Anonymkode: 85400...b11 Åssen "liv", da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 14 minutter siden, Surrehuggu skrev: Åssen "liv", da? Du er et friskt pust i en ellers ganske grå hverdag her inne Anonymkode: 85400...b11 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Ha det bra! Anonymkode: 494e4...08f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehuggu Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ha det bra! Anonymkode: 494e4...08f Takk! 😊 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 En fornuftig stemme med god rotfeste i natur og miljø og familie. Vi er alle del av en helhet. Har aldri irritert tror jeg. Vanskelig med slike nettdialoger synes jeg. Man vet ofte så lite om hvordan andres liv har vært ofte selv ens nærmeste synes jeg. Det kan være grunner til kanskje å ta et steg tilbake iblant. Håper du gjenoppstår i et annet nick om du så føler. Ønsker uansett bare alt godt!😊 Anonymkode: ded8e...a27 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gargamel Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 14 timer siden, Gjest Surrehuggu skrev: Jeg tar nå elektronisk eller digitalt selvmord. Det finnes helt sikkert et annet ord for det, men jeg finnes snart ikke mer her som Surrehuggu. Kanskje dukker jeg opp igjen en annen gang med et helt annet nick. Får se. Har utlevert meg altfor mye. Ønsker alle alt godt videre fra meg 💕 Lykke til videre. Jeg forstår behovet for å bytte nick når man har skrevet mye privat, men håper du kommer tilbake i en eller annen form. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 15 timer siden, Gjest Surrehuggu skrev: Jeg tar nå elektronisk eller digitalt selvmord. Det finnes helt sikkert et annet ord for det, men jeg finnes snart ikke mer her som Surrehuggu. Kanskje dukker jeg opp igjen en annen gang med et helt annet nick. Får se. Har utlevert meg altfor mye. Ønsker alle alt godt videre fra meg 💕 Alt godt videre til deg ❤️ Du vil bli savnet! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stormwind Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 Å være litt anonym en periode, å gå litt "under cover" som det heter. Det er jo ikke noe galt i det . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.