Gå til innhold

Hva heter det? Finner ikke riktig ord


Gjest Surrehuggu

Anbefalte innlegg

Gjest Surrehuggu

Jeg tar nå elektronisk eller digitalt selvmord. Det finnes helt sikkert et annet ord for det, men jeg finnes snart ikke mer her som Surrehuggu. Kanskje dukker jeg opp igjen en annen gang med et helt annet nick. Får se. Har utlevert meg altfor mye.  Ønsker alle alt godt videre fra meg 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Surrehuggu

Beklager til dere som synes at det er unødvendig å informere om at en blir borte, men nå får dere finne dere noen andre å irritere dere over! 👍😊

Endret av Surrehuggu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Surrehuggu skrev:

Åssen "liv", da?

Du er et friskt pust i en ellers ganske grå hverdag her inne ;) 

Anonymkode: 85400...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En fornuftig stemme med god rotfeste i natur og miljø og familie. Vi er alle del av en helhet. Har aldri irritert tror jeg. Vanskelig med slike nettdialoger synes jeg. Man vet ofte så lite om hvordan andres liv har vært ofte selv ens nærmeste synes jeg. Det kan være grunner til kanskje å ta et steg tilbake iblant. Håper du gjenoppstår i et annet  nick om du så føler.

Ønsker uansett bare alt godt!😊

Anonymkode: ded8e...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Gjest Surrehuggu skrev:

Jeg tar nå elektronisk eller digitalt selvmord. Det finnes helt sikkert et annet ord for det, men jeg finnes snart ikke mer her som Surrehuggu. Kanskje dukker jeg opp igjen en annen gang med et helt annet nick. Får se. Har utlevert meg altfor mye.  Ønsker alle alt godt videre fra meg 💕

Lykke til videre. Jeg forstår behovet for å bytte nick når man har skrevet mye privat, men håper du kommer tilbake i en eller annen form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Gjest Surrehuggu skrev:

Jeg tar nå elektronisk eller digitalt selvmord. Det finnes helt sikkert et annet ord for det, men jeg finnes snart ikke mer her som Surrehuggu. Kanskje dukker jeg opp igjen en annen gang med et helt annet nick. Får se. Har utlevert meg altfor mye.  Ønsker alle alt godt videre fra meg 💕

Alt godt videre til deg ❤️ Du vil bli savnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...