Gå til innhold

Noen som har forslag om en god film?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Leter og leter etter en god og innholdsrik film. Men finner ikke noen. Noen som har noen forslag å komme med? 

Anonymkode: 8872e...06e

Nå er jeg på ingen måte den rette å spørre om film, men det er gjerne litt lettere å komme med tips dersom du utdyper litt mer. Hva slags filmer liker du å se? Hvor gammel er du? Kvinne eller mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de filmene folk synes er best finner du her: https://www.imdb.com/chart/top?ref_=nv_mv_250

vil du finne en film med noen likheter til en annen film du likte kan du skrive inn filmen du likte her så får du forslag https://tastedive.com/movies

Ellers, så er den eneste filmen jeg kommer på som jeg likte "drive", noe med musikken og det visuelle og ikke så mye unødig snakk som bare var superbra (synes jeg) MEN den er ikke på topp 250 listen da.. så statistisk sett vil du like de 250 filmene på første lenken jeg ga deg, bedre enn du vil like "drive".

SÅ DITT LIV DINE VALG

LYKKE TIL 😊

Anonymkode: a74da...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Leter og leter etter en god og innholdsrik film. Men finner ikke noen. Noen som har noen forslag å komme med? 

Anonymkode: 8872e...06e

Hei

veldig mange fine filmer, når noen spør kan jeg glemme, men en eldre film jeg syns er utrolig bra heter, Frihetens regn,

ellers liker jeg personlig mange av Tarratinos filmer, hateful eight og django unchained.

men det er såå mange bra filmer, så hvilken sjanger og type film du liker er fint å vite:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...