Gå til innhold

Hei, DOL er akurat slik som jeg forlot det ser jeg.


Villanda

Anbefalte innlegg

Det er vel jeg også. Behandler er en annen. Hun ler ikke når jeg kommer ned dumme spøker,  og hun er strengere. Jeg får ikke forsøke øke Lamotrigin mer, og etter jeg fortalte hvor engasjert jeg hadde vært i å fikse en tett do, var det slutt på ekstra Tolvon for søvn. Ikke HELT streng da. Fikk fire alternativer å velge mellom. Jeg valgte å høre på henne, kom bare med få og svake protester (Jeg valgte Seroquel. Hvem hadde trodd det?). Så nei, jeg er vel ikke helt den samme likevel da. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, kupton skrev:

Har du forlatt dol?

Ikke for godt da. Hatt en pause på noen måneder, tror det er måneder. Litt tilbake for et par uker siden, men da kun på vektmestring. 

Bør jeg bli paranoid nå? Tror du jeg har vært her hele tiden som anonym eller med annet nick? Det har jeg IKKE. Har ikke lest en gang før nå for et par uker siden, og da bare på vekt. Inntil i går. Da sprakk jeg. Apropos vekt, tross Tolvon og Quetiapin,  jeg er 6 kg nærmere normalvekt.

Eller er jeg selvhenførende som tenker tanken at du kan ha trodd noe som helst om meg og mitt fravær vs tilstedeværelse? 

Nei, jeg huska feil, var jo på en snarvisitt med et spørsmål her,  for 2(?) uker siden, men ikke mer.

Endret av Villanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Villanda skrev:

Ikke for godt da. Hatt en pause på noen måneder, tror det er måneder. Litt tilbake for et par uker siden, men da kun på vektmestring. 

Bør jeg bli paranoid nå? Tror du jeg har vært her hele tiden som anonym eller med annet nick? Det har jeg IKKE. Har ikke lest en gang før nå for et par uker siden, og da bare på vekt. Inntil i går. Da sprakk jeg. Apropos vekt, tross Tolvon og Quetiapin,  jeg er 6 kg nærmere normalvekt.

Eller er jeg selvhenførende som tenker tanken at du kan ha trodd noe som helst om meg og mitt fravær vs tilstedeværelse? 

Nei, jeg huska feil, var jo på en snarvisitt med et spørsmål her,  for 2(?) uker siden, men ikke mer.

Du har så avgjort ikke hatt en pause på noen måneder, siden du skrev på psykiatriforumet for eksempel både september, august og juli;-) Noen uker holdt du deg muligens helt unna, men resten av tiden har du bare skrevet mindre enn før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, frosken skrev:

Du har så avgjort ikke hatt en pause på noen måneder, siden du skrev på psykiatriforumet for eksempel både september, august og juli;-) Noen uker holdt du deg muligens helt unna, men resten av tiden har du bare skrevet mindre enn før. 

Ok. Beklager! Det var virkelig ikke meningen å lyge!! Jeg husker det ikke! 🙈. Nå må jeg sjekke hva jeg har skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, frosken skrev:

Du har så avgjort ikke hatt en pause på noen måneder, siden du skrev på psykiatriforumet for eksempel både september, august og juli;-) Noen uker holdt du deg muligens helt unna, men resten av tiden har du bare skrevet mindre enn før. 

Ok. Beklager! Det var virkelig ikke meningen å lyge!! Jeg husker det ikke! 🙈. Sjekket nå,  og du har jo rett. "Pausen" begynte ikke før i starten av august. Men pause fea psykiatriforum i alle fall, om ikke måneder, uker i alle fall? Det føles som pause for meg 🤣. Ikke lest andre enn egne tråder i alle fall, på psyk. Om jeg ikne husker feil her også.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, er den noe big deal hvor lenge Villanda har vært borte?  Det var da noe å henge seg opp i. 

Anonymkode: 69120...c62

Kan forstå det, siden jeg hevder noe som er feil. Men uff, jeg innbilte meg virkelig at jeg hadde klart det 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Villanda skrev:

Ok. Beklager! Det var virkelig ikke meningen å lyge!! Jeg husker det ikke! 🙈. Sjekket nå,  og du har jo rett. "Pausen" begynte ikke før i starten av august. Men pause fea psykiatriforum i alle fall, om ikke måneder, uker i alle fall? Det føles som pause for meg 🤣. Ikke lest andre enn egne tråder i alle fall, på psyk. Om jeg ikne husker feil her også.

 

Skjønte at du ikke mente å lyve 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, frosken skrev:

Skjønte at du ikke mente å lyve 🙂

Det var da enda godt! Liker ikke å være mistenkt. 

Merker nå at jeg burde ta en lenger "pause" fra osyk.forum. I hermetegn da, siden det jeg trodde var pause, ikke har det på ordentlig  😇🤣. Det tar for mye tid. Akkurat greid en uke med mye mindre Clash. Har da jobbet altfor mye, så ikke mer tid til tur og huslige sysler. Mye adm. Heldigvis skal trolig oppgavene fordeles annerledes. Bruker mye tid på kontorarbeid som ikke krever min kompetanse. Og doble vakter. 

Blabla..  Prøver å trekke meg tilbake når denne tråden er død. @Froskeen,  du får holde rede på hvor vidt jeg greier det 😉.

Tror jeg har mindre behov for å stille spørsmål her, siden jeg har bestemt meg for å legge behandlingen i min behandlers hender. Når hun ikke gir meg flere alternativer jeg kan velge mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Villanda skrev:

Det er vel jeg også. Behandler er en annen. Hun ler ikke når jeg kommer ned dumme spøker,  og hun er strengere. Jeg får ikke forsøke øke Lamotrigin mer, og etter jeg fortalte hvor engasjert jeg hadde vært i å fikse en tett do, var det slutt på ekstra Tolvon for søvn. Ikke HELT streng da. Fikk fire alternativer å velge mellom. Jeg valgte å høre på henne, kom bare med få og svake protester (Jeg valgte Seroquel. Hvem hadde trodd det?). Så nei, jeg er vel ikke helt den samme likevel da. 

 

Syns det er bra du får ting på stell jeg da, ikke så nøye når du var her sist :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...