Gå til innhold

Tar abilify og lamictal frivillig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da kan de vel ikke fatte vedtak om tvangsmedisinering av f.eks cisordinol? De mener abilify ikke er nok. Men jeg er redd tardive dyskinesier og hadde det begredelig på cisordinol i 2012/2013 

er på tvang pga hypomani/mani og psykose, men jeg føler meg frisk og at jeg bare er i en enorm religiøs spirituell oppvåkning 

btw er det «normalt» å få stemmen til en helt uvirkelig spesiell og krevende medpasient inni hodet ved leggetid? Hører ikke lenger stemmer utenfor hodet som ga enorm angst og depresjon og var grunnen til at jeg la meg inn frivillig i utgangspunktet, hører fra flere de stemmene er ånder og at jeg kriger med onde energier og må ta imot Jesus

men jeg greier ikke tro på Jesus, selv om jeg tror alle religioner er sanne og jeg har blitt smittet av personale og blitt sikh og tror på hinduismen og jødedommen ellhamdulille islam har kule utrykk og shalom!

Anonymkode: 90507...c52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke lenger redd for tvangsmedisinering etter samtalen med legen og de skal sjekke meg for TD

Anonymkode: 90507...c52

Det er bra, du er jo i trygge hender. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke lenger redd for tvangsmedisinering etter samtalen med legen og de skal sjekke meg for TD

Anonymkode: 90507...c52

TD? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Villanda skrev:

TD? 

Tardive dyskinesier

har ufrivillige bevegelser i kroppen

men heldigvis ikke i ansiktet

akkurat som skjeggkre i blokka men ikke i min leilighet 

symbolikk

Så edderkopphallusinasjonene beskytter ansiktet mitt fra mange år tilbake

 

Edderkopper spiser skjeggkre

 

Anonymkode: 90507...c52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...