Gå til innhold

Vond knute i nakken


Gjest elina777

Anbefalte innlegg

Kan man ha en vond «knute» i nakken i flere år

som blir varig helt borte av at noen klemmer på den?

kan det kjennes ut som noen går inni hjernen din og sletter ting ved at de klemmer i ryggen og da kjennes det ut som et viskelær i hjernen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, elina777 skrev:

kan det kjennes ut som noen går inni hjernen din og sletter ting ved at de klemmer i ryggen og da kjennes det ut som et viskelær i hjernen?

Ja det er fakta

Anonymkode: 27660...289

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, elina777 skrev:

Kan man ha en vond «knute» i nakken i flere år

som blir varig helt borte av at noen klemmer på den?

kan det kjennes ut som noen går inni hjernen din og sletter ting ved at de klemmer i ryggen og da kjennes det ut som et viskelær i hjernen?

Jeg lurer på om du mister grepet om virkeligheten. Det du skriver høres ut som en rar drøm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg lurer på om du mister grepet om virkeligheten. Det du skriver høres ut som en rar drøm. 

En healer gjorde dette ifjor

lurte på om det var en naturlig forklaring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, elina777 skrev:

En healer gjorde dette ifjor

lurte på om det var en naturlig forklaring

OK, då er det noe helt annet enn jeg tenkte.

Jeg er mildt sagt skeptisk til healere, men hvis noen opplever at smerte blir borte så kan ikke jeg si noe på det. Smerte er komplisert, og jeg kan skrive under på at det er en stor psykologisk komponent der. En healer ville ikke fungert på meg. Jeg kan derimot bli kvitt smerte på dagen ved at en lege forteller meg at alt er i orden. (Der kom det frem: Jeg er ikke helt fri for helseangst jeg heller, viser det seg. Da jeg gikk til lege for første gang på 7 år var det bare tull)

Jeg tror ikke på at noen faktisk kan viske ut minner ved å massere ryggen. Det ville vært kjempeskummelt om det var sant. Det var nok healeren sine ord og din fantasi som spilte deg et puss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...