Gå til innhold

Jeg HATER å bo her! Og er aggressiv pga det.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker omtrent ingen av de andre som bor her. De enten baksnakker, er slemme, driver med alternative, okkulte messer, slipper hunden sin løs i utide, lar hunden bæsje overalt, har barn som mobber andre barn, er frekke og "ovenpå"/høye på pæra. 

Det er NOEN som er ålreite. Men det er dessverre få av dem! 

Bare det å gå ut i min egen hage gir meg angst. Jeg blir redd. Hvis jeg må til byen og handle, blir jeg redd for jeg blir redd for å møte på noen som bor her. Jeg går rundt med konstant uro og angst, og har begynt å isolere meg selv hjemme i min egen bolig. Noe jeg merker bare forverrer det hele. 

Jeg kan ikke flytte enda heller. 

Men jeg har søkt om noen å snakke med! Psykolog. I kommunen. 

Men TIPS? :(

Anonymkode: 0a068...186

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor flytter du ikke om du ikke liker naboene dine 🙂 

Anonymkode: 83045...a69

Grunnen er: 

1) Hele familien min bor her.
2) Jeg har ikke råd til å flytte akkurat nå.
3) Jeg får ikke huslån fordi aap ikke regnes som inntekt, og flytting er stressende for meg. Flytter jeg vil jeg det skal være permanent denne gangen. For å ivareta min psykiske helse på en bedre måte.

Målet ER å flytte, men det må gjøres på riktig måte. 

Anonymkode: 0a068...186

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...