Gå til innhold

Kyssa, virker avvisende


Jotaro

Anbefalte innlegg

Hei!

Møtte ei jente på byen å vi endte opp med å sitte å prate hele natta og fikk facebooken hennes. Så fortsatte vi å prate en del så spørte hu meg ut på en kaffe date som var utrolig hyggelig. Videre så avtalte vi at vi skulle dra hjem til henne om 4 dager der vi skulle spise middag sammen og se film. Dagen kom vi spiste middag, så på film og jeg endte opp med å kysse henne og hu kyssa tilbake. Fortalte henne litt senere på kvelden at jeg likte hu veldig godt og at jeg syntes hu virka så perfekt så ksysa jeg hu igjen og hu kyssa tilbake. Kyssa også når jeg dro hjem på kvelden. Men dagen etter så har hu virka så avvisende. Vi ble enige om å møtes igjen imorgen men redd for at jeg kanskje sa noe feil eller gjorde noe feil. Kan dere hjelpe meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, Jotaro skrev:

Hei!

Møtte ei jente på byen å vi endte opp med å sitte å prate hele natta og fikk facebooken hennes. Så fortsatte vi å prate en del så spørte hu meg ut på en kaffe date som var utrolig hyggelig. Videre så avtalte vi at vi skulle dra hjem til henne om 4 dager der vi skulle spise middag sammen og se film. Dagen kom vi spiste middag, så på film og jeg endte opp med å kysse henne og hu kyssa tilbake. Fortalte henne litt senere på kvelden at jeg likte hu veldig godt og at jeg syntes hu virka så perfekt så ksysa jeg hu igjen og hu kyssa tilbake. Kyssa også når jeg dro hjem på kvelden. Men dagen etter så har hu virka så avvisende. Vi ble enige om å møtes igjen imorgen men redd for at jeg kanskje sa noe feil eller gjorde noe feil. Kan dere hjelpe meg? 

Bare slapp av, vær deg selv og ikke bli krampaktig - så går det som det går. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jotaro skrev:

Hei!

Møtte ei jente på byen å vi endte opp med å sitte å prate hele natta og fikk facebooken hennes. Så fortsatte vi å prate en del så spørte hu meg ut på en kaffe date som var utrolig hyggelig. Videre så avtalte vi at vi skulle dra hjem til henne om 4 dager der vi skulle spise middag sammen og se film. Dagen kom vi spiste middag, så på film og jeg endte opp med å kysse henne og hu kyssa tilbake. Fortalte henne litt senere på kvelden at jeg likte hu veldig godt og at jeg syntes hu virka så perfekt så ksysa jeg hu igjen og hu kyssa tilbake. Kyssa også når jeg dro hjem på kvelden. Men dagen etter så har hu virka så avvisende. Vi ble enige om å møtes igjen imorgen men redd for at jeg kanskje sa noe feil eller gjorde noe feil. Kan dere hjelpe meg? 

Antakelig er hun bare sjenert. Dere hadde det hyggelig + hun gjengjeldte kyss + er med på ny date = hun er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...