Gå til innhold

Hei, jeg er Cesum


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært her inne en stund anonymt nå, men tenkte at jeg skal begynne å skrive under visningsnavnet mitt. 

Orker ikke å skrive så mye mer nå, enn hei, her er jeg! 

Håper alle har en grei dag.

Min dag kan gå begge veier. Skal på byen for første gang på lenge. Det kan bli veldig bra, eller så går det på trynet og politiet sender meg til legevakta. Men jeg krysser fingrene. Skal passe på å ikke drikke for mye, for da blir jeg veldig paranoid. Har en god følelse. Kan oppdatere senere! 

Dere skal vite at jeg har troa på dere. Virkelig. Hver og en av dere som jeg har sett her inne, har så mye godt å gi og verden trenger dere. 

Det var det. 

Klem fra Cesum🙂

Anonymkode: 1817c...762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Cesium skrev:

Og det er altså CESIUM, ikke cesum. Huff, vanskelig dette. Brukernavn er en ny greie for meg. Men jeg kommer vel inn i det. 

Velkommen ut i lyset, håper du får en fin dag :) Alkohol og psykisk lidelse er ikke lurt å blande. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Cesium skrev:

Og det er altså CESIUM, ikke cesum. Huff, vanskelig dette. Brukernavn er en ny greie for meg. Men jeg kommer vel inn i det. 

Hei, Cesium! Trivelig med et nytt nick! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, jensemann skrev:

Er det no' liv på byen på en onsdag, da? 

"No' liv"? Hva slags norsk er det. 

Anonymkode: bcd5d...431

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jensemann skrev:

Er det no' liv på byen på en onsdag, da? 

Jeg skal på en konsert. Det er bare sånn lokalgreie nede i en trivelig pub-kjeller, blir nok ikke så mye folk. Folkemengder freaker jeg ut av, så derfor bedre for meg å benytte anledningen nå enn å dra ut i helga 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Velkommen ut i lyset, håper du får en fin dag :) Alkohol og psykisk lidelse er ikke lurt å blande. 

Tusen takk for det 🥰 

Nei, jeg er vanligvis forsiktig av meg. Men jeg skal ha søsteren min sammen med meg i kveld, og jeg vil virkelig ikke ødelegge opplevelsen for henne, så det er hovedmotivasjon til å holde meg unna de sterkere sakene i kveld. Prøver bare å tenke at vi skal ha det koselig, også kan jeg sippe til en cider eller noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillemus skrev:

Hei, Cesium! Trivelig med et nytt nick! :) 

Takk for varm velkomst, Lillemus! ☺️ Nå må jeg kanskje finne meg et profilbilde også. Hmm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen 🙂 Og lykke til, håper du får en fin kveld på byen og at du kan legge den til i bunken med positive minner. 

Kan jeg spørre hva det er som gjør at du velger å drikke likevel med tanke på tidligere erfaringer? Er ikke ment som kritikk altså, bare ønsker å forstå ditt perspektiv da jeg selv avstår helt fra alkohol.

Anonymkode: b2f39...3e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cesium skrev:

Tusen takk for det 🥰 

Nei, jeg er vanligvis forsiktig av meg. Men jeg skal ha søsteren min sammen med meg i kveld, og jeg vil virkelig ikke ødelegge opplevelsen for henne, så det er hovedmotivasjon til å holde meg unna de sterkere sakene i kveld. Prøver bare å tenke at vi skal ha det koselig, også kan jeg sippe til en cider eller noe. 

Ja eller brus, det er godt det også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 25.9.2019 den 18.06, AnonymBruker skrev:

Velkommen 🙂 Og lykke til, håper du får en fin kveld på byen og at du kan legge den til i bunken med positive minner. 

Kan jeg spørre hva det er som gjør at du velger å drikke likevel med tanke på tidligere erfaringer? Er ikke ment som kritikk altså, bare ønsker å forstå ditt perspektiv da jeg selv avstår helt fra alkohol.

Anonymkode: b2f39...3e1

Tusen takk! Kvelden ble fin den☺️

Jeg ønsker å kunne ha et sunt forhold til alkohol. I perioder er jeg nødt til å avstå helt, men likevel ønsker jeg å kunne nyte alkohol når jeg er i form til det. Prøver å lære hjernen min til å forstå at alkohol ikke trenger å bety fylla. Hvis jeg stopper mens leken er god så går det greit. Har øvd meg på det i det siste og det blir lettere hver gang!

Men det er viktig at jeg har de riktige folka rundt meg. Sånn som nå så hadde jeg søstera mi som støttet meg og det er helt essensielt. Jeg kan ikke dra på byen med en gjeng som skal på fylla liksom. Da går det galt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...