Gå til innhold

Jeg har visst stjålet noens nick

Anbefalte innlegg

Søkte på nicket "mitt" og ser at noen har brukt det før.. sist i september 2001. Så de innleggene er ikke skrevet av meg.. og det er jo et halvt år siden. Jeg er litt frika og føler at det passer på meg og så har jeg brukt dette nicket lenge på chat, så jeg vil helst fortsette å bruke det. HVa tror dere, bør jeg bytte? Eller kan jeg bare fortsette å være frika siden ingen har protestert til nå?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45074-jeg-har-visst-stj%C3%A5let-noens-nick/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Singularity

Det nicket er brukt i en periode på mindre enn en måned - og av en som ikke har latt høre fra seg siden 10. oktober i fjor... Og som tydeligvis ikke har noen bekjente her som sier ifra om det.

Hvis det er mulig for deg å reservere nicket, så synes jeg at du skal ta det med god samvittighet :-)

Det nicket er brukt i en periode på mindre enn en måned - og av en som ikke har latt høre fra seg siden 10. oktober i fjor... Og som tydeligvis ikke har noen bekjente her som sier ifra om det.

Hvis det er mulig for deg å reservere nicket, så synes jeg at du skal ta det med god samvittighet :-)

da gjør jeg som dere sier.. Tror jeg har klart å passordbeskytte også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...