Gå til innhold

Etter 2 år med Trump-Russland konspirasjonsteorier..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er NRK/VG/DB i gang med en ny sak. Denne gangen, er det Ukraina som Trump angivelig presset for informasjon om korrupsjonen til Biden- familien i Ukraina.

Ukrainas president derimot, motsier vg/db/nrk, han hevder at han ikke opplevde noe press bare at Trump luftet saker han var opptatt av

Samtaleloggen virker indikere dette :

https://www.dagbladet.no/nyheter/hevder-pelosi-har-mistet-grepet/71641265

Dette minner meg om forrige  sak, som har versert i ca 2 år nå, anklager om at Trump samarbeidet med russerne for å "rigge" valget i hans favør, samt mer artige versjoner om at Putin har sexvideo av Trump og "blackmailer han" etc som NRK kom med (patetisk...)

https://www.nrk.no/urix/russland-kan-ha-kompromitterende-informasjon-om-donald-trump-1.13315989

Jeg synes det er åpenbart at Trump er et troll, men isteden for å synke på hans nivå, og spre fake news selv, bør ikke mediene heve seg over det og holde seg til... fakta?.

Ellers risikerer vi at all tiltroen til mediene forsvinner og da er veien utover stupet ikke langt unna

Hva tenker dere om saken(e) ?

 

Kjør debatt !

Anonymkode: fbba3...f15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jensemann
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ellers risikerer vi at all tiltroen til mediene forsvinner og da er veien utover stupet ikke langt unna

Haha, den tiltroen er mistet for lenge sia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Medias dekning av Trump sin presidentkampanje, og presidentskap har vært veldig ensidig negativt. Derfor klarte de heller ikke fange opp att han lå an til å vinne. Det er merkelig hvordan nøytrale medier som NRK kan være så ensidig fordømmende, og idiotforklare hver en republikansk president, og da spesielt Trump. Verden skulle jo bli så fæl når "idioten Trump" vant.

 

Jeg er ikke veldig pro Trump, til det er han for avvisende til klimasaken, men det får være måte på nedsabling av en folkevalgt president.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å lese meg opp på bussen nå, og ser at de fleste eksperter tror han vil overleve som president. Saken er akkurat litt for tynn og tvetydig.

Jeg håper ikke Trump blir avsatt gjennom en rettssak, men at folket velger en ny president. Helst en som ikke er narsissist og klimafornekter, men hn kan gjerne videreføre Trumps løfte om å ikke trekke USA inn i store kriger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gargamel skrev:

Jeg prøvde å lese meg opp på bussen nå, og ser at de fleste eksperter tror han vil overleve som president. Saken er akkurat litt for tynn og tvetydig.

Jeg håper ikke Trump blir avsatt gjennom en rettssak, men at folket velger en ny president. Helst en som ikke er narsissist og klimafornekter, men hn kan gjerne videreføre Trumps løfte om å ikke trekke USA inn i store kriger.

Jeg håper for all del at det velges en ny president i USA. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...