Gå til innhold

Nylig anmeldt, kan jeg søke jobb for det ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt nylig anmeldt, har enda ikke fått brev i posten om det, men kan jeg søke jobb Likavell ? 

Ønsker å jobbe med mennesker… Btw er ikke anmeldt for vold, narkotika, eller sekuelle overgrep. Blei anmeldt for noe helt annet, men ønsker ikke å gå innpå det. 

 

 

 

Anonymkode: 19dc1...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det kan du selvsagt gjøre. 

Selv har jeg dom på narkotika, vold mot offentlig tjenestemann x 2, ordensforstyrrelse og kniv (skalpell) på offentlig sted x flere. 

Likevel kan jeg nå som rusfri søke jobb som sykepleier igjen hvis jeg vil. Alt dette skjedde da jeg ikke var i jobb. Var først sykemeldt og senere uten jobb på AAP. Men vi får se om jeg kommer meg i jobb igjen da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har blitt nylig anmeldt, har enda ikke fått brev i posten om det, men kan jeg søke jobb Likavell ? 

Ønsker å jobbe med mennesker… Btw er ikke anmeldt for vold, narkotika, eller sekuelle overgrep. Blei anmeldt for noe helt annet, men ønsker ikke å gå innpå det. 

 

 

 

Anonymkode: 19dc1...50c

Ja det kan du, bare vær obs på at i noen yrker vil kreve politiattest der enkelte saker(de du blant annet nevner) vil komme frem 

https://www.ung.no/oss/utdanning/246676.html

Anonymkode: a9020...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Glitter skrev:

Ja, det kan du selvsagt gjøre. 

Selv har jeg dom på narkotika, vold mot offentlig tjenestemann x 2, ordensforstyrrelse og kniv (skalpell) på offentlig sted x flere. 

Likevel kan jeg nå som rusfri søke jobb som sykepleier igjen hvis jeg vil. Alt dette skjedde da jeg ikke var i jobb. Var først sykemeldt og senere uten jobb på AAP. Men vi får se om jeg kommer meg i jobb igjen da. 

Ok nå fikk jeg litt ro i sjela. Takk for at du deler! Men den jobben jeg skal søke er ikke en jobb jeg har hatt. Det er noe helt nytt for meg liksom. Vil jobbe med eldre mennesker :) 

Anonymkode: 19dc1...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er redd den anmeldelsen vil ødelegge for meg for jeg ønsker jo å komme meg videre, jeg ønsker å delta og gjøre noe for samfunnet. Orker ikke å sitte sånn flere år til, jeg vil gjøre noe med live mitt

Anonymkode: 19dc1...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er redd den anmeldelsen vil ødelegge for meg for jeg ønsker jo å komme meg videre, jeg ønsker å delta og gjøre noe for samfunnet. Orker ikke å sitte sånn flere år til, jeg vil gjøre noe med live mitt

Anonymkode: 19dc1...50c

Håper det ikke er annet enn en "fillesak" som du er anmeldt for. Da kan den bli henlagt. Er ikke alltid den som anmelder har rett heller. Så søk jobb. Lev livet videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...