Gå til innhold

Ordet Voldtekt...

Anbefalte innlegg

....liker jeg egentlig ikke . Hver gang jeg hører det så føler jeg at kroppen bare krymper sammen til en stor ball, akkuratt slik jeg føler jge er.

Jeg må si at jeg fortrekker ordet overgrep, vet egentlig ikke hvorfor, men det er bare slik jeg føler det.

Det er støtt og stadig jeg hører på f.eks nyheten om den og den voldtekten, da lukker jeg ørene totalt. Lurer på om mora mi merker at det skje noe i meg når det nevnes.

Hun vet at det har skjedd, men ikke noe mer. Og takk for det. Vil ikke tenke på det, og det går faktisk ganske bra nå.

Men det er en som vekker alt til livet igjen her. Han bare maser om se, hvorfor vi ikke kan ha det osv. Han prøvde seg skikkelig en gang, og han tok ikke nei'et mitt med en gang. Jeg lå der bare stiv som en stokk, klarte ikke å gjøre skikkelig motstand engang. Han ringer ennå til meg. Uansett hva jeg sier så vil han ikke forstå at jeg ikke vil høre sankk om det engang, Og jeg vil ikke fortelle han om det som har skjedd.

Nei betyr nei, enkelt og greit, ingen diskusjon om det.

Ser for meg alt det han har gjort,hvordan jegmåtte skyve hånda hans vekk, og han kjempet for å få den løs for å fortsette. Hater den fyren, det er et sterkt ord jeg vet, men fy f***.

Vil ikke tenke på han. Synd jeg treffer ofte på hanute, han jobber på en uteplass her i by'n. Og han er ofte på by'n selv og. Samme maset hver gang. Og hver gang ender det med at jeg går rundt i mange dager og ser for meg hele senarioet om og om igjen.

Jaja, ikke rart vi ikke stoler på alle mannfolkene

Men en dag, og det er en vakker dag, da treffer vi endelig en som er bare snill og god, som vil bety alt for oss. I medgang og motgang

Lykke til vidre allesammen

Dere betyr noe uansett

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45076-ordet-voldtekt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

girlunknown

Har det kanskje noe med å gjøre at det blir for nært? At du da må virkelig innrømme at det har skjedd deg og ikke kan dytte det unna lenger? Sånn er det for meg også, jeg klarer ikke si hverken v-ordet eller i-ordet (i-ordet=siste ordet i forklaringen for S.M.I.) Sender en mail til deg jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45076-ordet-voldtekt/#findComment-169976
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...