Gå til innhold

kontroll vs kaos


Villanda

Anbefalte innlegg

Vil ha kontroll på alt, men føles innimellom nå som det motsatte skjer. Kaos. Hjernen et overfyllt (men det går bra med medisinene). Er vel søvn som må til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 minutter siden, kupton skrev:

Prøv å få kontroll på det som er viktigst. Ingen klarer å ha kontroll på alt.

Fornuftig. Er kanskje det som er problemet, at jeg ikke sorterer mellom viktigst og mindre viktig. Eller.., vet ikke, men redd for å glemme ting som er veldig viktig å huske på. 

Må bli flinkere å delegere.

Må ikke bli syk.  For mye viktig å gjøre til det 😂

Endret av Villanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, kupton skrev:

Prøv å få kontroll på det som er viktigst. Ingen klarer å ha kontroll på alt.

Etter en time på jobb nå,  utenom arbeidstid, og uten kollegaer som spør  om stort og smått, og uten mennesker som vil ha meg til å bestille taxi så de kan komme hjem til mor og far (jeg liker å hjelpe dem altså, bare at det var godt å gjøre adm.arbeidet uten avbrudd for engangs skyld) føler jeg meg roligere. Har sortert ut hva andre kan gjøre. Det trenger ikke være jeg som tar papir til makulering, vaske over medisinvognen, bestille frisørtimer eller spørre pårørende om de kan kjøpe flere bukser til far. Slike ting har jeg nå flyttet fra min private huskeliste til den felles gammeldagse programbok.

(noe av dette satt litt på spissen)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...