Gå til innhold

Depresjon?


aa-k-j

Anbefalte innlegg

Jeg er mye sliten for tiden. Etter jeg malte kjøkkenet i min nesten nykjøpte leilighet har det gått nedover. Hadde bra med energi da jeg malte. Orker nesten ikke handle mat, husarbeid som jeg til vanlig ikke har problemer med å gjøre er også blitt et ork, orker nesten ikke lage mat, vil helst bare sove og er generelt mye sliten spesielt etter jeg har hatt episoder med mye uro. Ja høres kanskje rart ut med å ha mye uro samtidig som jeg har lite energi. Uroen kommer helst når jeg skal legge meg mens på morningen og utover dagen er jeg sliten og trøtt. Må vel nevnes at jeg sliter endel med traumer som verken er utredet eller behandlet. Jeg var hos fastlegen i dag som da henviste meg til DPS. Tidligere fastlege sendte feil opplysninger i henvisninger til DPS og min nye fastlege er visst villig til å hjelpe med å rette opp i det. H*n ville uansett legge det vekk for h*n forsto problemene de hadde laget for meg som bl.a. retraumatisering. Kan dette være en form for depresjon eller er det noe annet? Jeg har brukerstyrt plass på DPS og har ikke brukt den siden månedskifte mars april og tidligere pga bosituasjon måtte jeg bruke den hver måned. Jeg kjenner jo jeg trenger det, men samtidig vil jeg helst være hjemme. Uff hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, aa-k-j skrev:

Jeg valgte å bruke den brukerstyrte plassen så får jeg bare kjenne om den hjelper. 

Det var nå et fornuftig valg, de kan jo hjelpe deg der. Lykke til ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...