Gå til innhold

Noen som vet noen om dette?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

På tirsdag skal jeg ta serumkonentrasjon av xeplion, er det sånn at jeg ikke kan spise da eller? Spurte ikke om det og ikke sa han noe om det,da finner man jo ut om jeg har nok medisin eller ikke. Denne psykiateren virker mer varsom når det gjelder medisiner, og sa jeg kunne bli tung i kroppen av medisiner og få bivirkninger Var veldig svimmel på trening i går og går og tenker jeg er alvorlig syk,eller at jeg har påført sønnen min lidelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men jeg tok pauser på treningen, satt meg ned og drakk vann. Men det var så voldsomt med han på tredemølla ved siden av meg,skikkelig høy lyd og bråk så det tålte ikke hjernen min. Og føler meg ikke helt vel nå heller, tror jeg har for lite medisin jeg. Men vi får se da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er ganske sikker på at jeg har lite medisin i meg nå, var på butikken og apoteket og det var helt grusomt :( Energier overalt som kom inn i meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...