Gå til innhold

Bestille mat på nettet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en venninne i Oslo som bestiller mat fra kolonial.no, får den kjørt hjem og er veldig fornøyd.  Vet dere om dette er mulig i Bergen?

Anonymkode: 347a8...d0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sjekket på kolonial, og de leverer ikke i Bergen.  Jeg lurer på om det er noe tilsvarende.

Anonymkode: 347a8...d0a

Meny driver også med dette. Sjekk det ut.

Anonymkode: b2cd4...d82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som bruker slike tjenester?

Anonymkode: 347a8...d0a

Javisst. Bruker selv Meny. Helt genialt opplegg.

Anonymkode: 3c3c3...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bestilte mat hjem nærmest ukentlig da jeg periodevis var mye alene med små barn. De senere årene har jeg hjulpet foreldrene mine litt med det samme. Det fungerer bra, men vær klar over at det er dyrere enn i butikk og at utvalget av ferskvarer er begrenset. I tillegg får du selvfølgelig ikke vurdert varene direkte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Xtra skrev:

Jeg bestilte mat hjem nærmest ukentlig da jeg periodevis var mye alene med små barn. De senere årene har jeg hjulpet foreldrene mine litt med det samme. Det fungerer bra, men vær klar over at det er dyrere enn i butikk og at utvalget av ferskvarer er begrenset. I tillegg får du selvfølgelig ikke vurdert varene direkte.

på meny er det samme pris som i butikk ihvertfall. De har og alle ferskvarene jeg ville handla i butikk. Og den ene gangen jeg ikke var fornøyd med holdbarhetsdatoen på melka så fikk jeg pengene igjen. Pleier å handle over 1000 for da er prisen på levering lavest :) 

Anonymkode: 3c3c3...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

på meny er det samme pris som i butikk ihvertfall. De har og alle ferskvarene jeg ville handla i butikk. Og den ene gangen jeg ikke var fornøyd med holdbarhetsdatoen på melka så fikk jeg pengene igjen. Pleier å handle over 1000 for da er prisen på levering lavest :) 

Anonymkode: 3c3c3...f10

Hva er prisen på levering?  Lurer på om det lønner seg fremfor å handle mye og ta drosje hjem.  Jeg tenker en del på tidsparing også, og få bært varene opp trappene til 2. etasje.

Anonymkode: 347a8...d0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er prisen på levering?  Lurer på om det lønner seg fremfor å handle mye og ta drosje hjem.  Jeg tenker en del på tidsparing også, og få bært varene opp trappene til 2. etasje.

Anonymkode: 347a8...d0a

Jeg bor i 4dje etasje og det er derfor jeg bruker meny :)  Du må taste inn postnummeret ditt så ser du hva det vil koste deg for pris avhenger av avstand. tror jeg betaler 59 kroner. Dessuten slipper jeg å handle masse unødvendig, jeg får kuponger hver uke som jeg kan bruke + at det går på trumf. Torsdager er det i blant trippeltrumf og da sparer jeg kjempemye med å legge handledagen til den dagen. Dessuten leverer de både morgen og kveld inkl lørdag. Jobber ikke på meny altså ble bare så sjeleglad over et slikt tilbud :) 

Anonymkode: 3c3c3...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor i 4dje etasje og det er derfor jeg bruker meny :)  Du må taste inn postnummeret ditt så ser du hva det vil koste deg for pris avhenger av avstand. tror jeg betaler 59 kroner. Dessuten slipper jeg å handle masse unødvendig, jeg får kuponger hver uke som jeg kan bruke + at det går på trumf. Torsdager er det i blant trippeltrumf og da sparer jeg kjempemye med å legge handledagen til den dagen. Dessuten leverer de både morgen og kveld inkl lørdag. Jobber ikke på meny altså ble bare så sjeleglad over et slikt tilbud :) 

Anonymkode: 3c3c3...f10

Dette høres bra ut😀.  Kan jeg bestemme selv når det blir levert?

Anonymkode: 347a8...d0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette høres bra ut😀.  Kan jeg bestemme selv når det blir levert?

Anonymkode: 347a8...d0a

Ja, hele uken unntatt søndag, fra 10 eller noe slikt til 8 på kvelden :) 

Anonymkode: 3c3c3...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hele uken unntatt søndag, fra 10 eller noe slikt til 8 på kvelden :) 

Anonymkode: 3c3c3...f10

Tusen takk.  Da prøver jeg dette neste gang jeg trenger å handle.

Anonymkode: 347a8...d0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk.  Da prøver jeg dette neste gang jeg trenger å handle.

Anonymkode: 347a8...d0a

:) 

Anonymkode: 3c3c3...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.9.2019 den 20.10, AnonymBruker skrev:

Jeg har en venninne i Oslo som bestiller mat fra kolonial.no, får den kjørt hjem og er veldig fornøyd.  Vet dere om dette er mulig i Bergen?

Anonymkode: 347a8...d0a

Meny driver med dette. 

Anonymkode: 0baac...0a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.9.2019 den 22.37, AnonymBruker skrev:

Dette høres bra ut😀.  Kan jeg bestemme selv når det blir levert?

Anonymkode: 347a8...d0a

Koster ca 79/89 tror jeg. Men avhengig av hvor mye du handler for. 

Anonymkode: 0baac...0a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...