Gå til innhold

Føler ikke jeg har sjans når jeg ikke er karismatisk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg har aldri hatt karisma, absolutt ingenting. jeg blir helt utslitt av å måtte være sosial. min naturlige måte å prate på er moton, og jeg tuller ikke ofte. jeg har heller aldri noen replikk på lur hvis noen kommer med spydigheter eller tuller med meg, det er så helsikkes irriterende. 
men det virker ikke som jeg klarer å forandre det. jeg er slik monoton og kjedelig. Hvordan i helsikke skal jeg ha sjans på en mann når jeg bare havner i bakgrunnen? 

Anonymkode: 4d604...8d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg har aldri hatt karisma, absolutt ingenting. jeg blir helt utslitt av å måtte være sosial. min naturlige måte å prate på er moton, og jeg tuller ikke ofte. jeg har heller aldri noen replikk på lur hvis noen kommer med spydigheter eller tuller med meg, det er så helsikkes irriterende. 
men det virker ikke som jeg klarer å forandre det. jeg er slik monoton og kjedelig. Hvordan i helsikke skal jeg ha sjans på en mann når jeg bare havner i bakgrunnen? 

Anonymkode: 4d604...8d3

øve deg på å ikke sette deg selv i bakgrunnen? Ta initiativ, være aktiv sosial med venner for å trene, dele mer av deg selv, øve deg på å være litt "morsom", date litt uforpliktende slik at du kan øve deg?

Anonymkode: 7dac2...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og så må jeg legge til: alle trenger ikke være kjempe sosiale og utqdvendte for å treffe noen, men det hjelper å kunne ta litt initiativ og ha noe å le av sammen, små morsomheter 

Anonymkode: 7dac2...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.9.2019 den 23.48, AnonymBruker skrev:

jeg har aldri hatt karisma, absolutt ingenting. jeg blir helt utslitt av å måtte være sosial. min naturlige måte å prate på er moton, og jeg tuller ikke ofte. jeg har heller aldri noen replikk på lur hvis noen kommer med spydigheter eller tuller med meg, det er så helsikkes irriterende. 
men det virker ikke som jeg klarer å forandre det. jeg er slik monoton og kjedelig. Hvordan i helsikke skal jeg ha sjans på en mann når jeg bare havner i bakgrunnen? 

Anonymkode: 4d604...8d3

Du skal være deg selv. Finn de sjarmerende sidene med deg selv. De fins uansett om du tror de ikke fins. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en tur til Thailand, kanskje du møter noen nordmenn som egentlig er ute etter å finne seg thaikone. De er som regel ikke så veldig kresne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Hodestups skrev:

Ta en tur til Thailand, kanskje du møter noen nordmenn som egentlig er ute etter å finne seg thaikone. De er som regel ikke så veldig kresne...

Nå er du veldig slem.

Anonymkode: a4d2e...14b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå er du veldig slem.

Anonymkode: a4d2e...14b

Trådstarter skriver jo at hun er nettopp det slike menn vil ha, jo. Kommer bare med et råd som antakeligvis vil bære frukter. Det er veldig mange ukresne menn der ute, bare man leter riktig sted! 

Slik trådstarter fremstiller seg selv er hun ikke akkurat attraktiv, på noen måte. Snakker monotont? Tror jeg hadde blitt gal av å høre på det. Monotont betyr at man holder samme toneleie, alltid, uansett. Har du hørt det før? Litt sånn robot-aktig. Man kan vel si at endel amerikanere snakker monotont, men ikke engang dem snakker 100% monotont. 

Alternativt kan trådstarter se hvilke fine egenskaper hun har, i seg selv, og fokusere på det. Skaffe seg et selvbilde og litt selvtillit, og være stolt av de tingene ved henne som gjør henne til den hun er. Den hun er fornøyd med å være. 

Når man fokuserer på negative ting hele tiden, blir man til slutt bare negativ. Da må man finne menn som egentlig ikke er ute etter noe annet en en damekropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror veien å gå er online dating. Med milde forventninger. Det finnes garantert menn som har samme problem. Det er når man skyter over sin egen plass på dating rangstigen man blir skuffet. Har man feks en psykisk lidelse eller en funksjonshemming, så finner man en i samme situasjon. Jeg ser på dating fora på nettet att folk med cp og slikt søker etter folk uten funksjonshemming. Det blir litt som om jeg med tung psykiatrisk historie skulle søke etter ett arbeidsjern av en karrierekvinne. Det ville ikke lokket henne.....

Anonymkode: e62fa...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror veien å gå er online dating. Med milde forventninger. Det finnes garantert menn som har samme problem. Det er når man skyter over sin egen plass på dating rangstigen man blir skuffet. Har man feks en psykisk lidelse eller en funksjonshemming, så finner man en i samme situasjon. Jeg ser på dating fora på nettet att folk med cp og slikt søker etter folk uten funksjonshemming. Det blir litt som om jeg med tung psykiatrisk historie skulle søke etter ett arbeidsjern av en karrierekvinne. Det ville ikke lokket henne.....

Anonymkode: e62fa...725

Enig. En må sikre i sin egen kategori. Desverre så er det mange med et altfor oppblåst ego som trur de kan få hvem som helst. 

Anonymkode: 003d4...e05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror veien å gå er online dating. Med milde forventninger. Det finnes garantert menn som har samme problem. Det er når man skyter over sin egen plass på dating rangstigen man blir skuffet. Har man feks en psykisk lidelse eller en funksjonshemming, så finner man en i samme situasjon. Jeg ser på dating fora på nettet att folk med cp og slikt søker etter folk uten funksjonshemming. Det blir litt som om jeg med tung psykiatrisk historie skulle søke etter ett arbeidsjern av en karrierekvinne. Det ville ikke lokket henne.....

Anonymkode: e62fa...725

Så hvis man er alkoholiker bør man finne en alkoholiker? 

Ikke faen om jeg skal finne en som er like stille og sjenert nei

Anonymkode: 4d604...8d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så hvis man er alkoholiker bør man finne en alkoholiker? 

Ikke faen om jeg skal finne en som er like stille og sjenert nei

Anonymkode: 4d604...8d3

Har du aspergers?

Anonymkode: a4d2e...14b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.9.2019 den 23.48, AnonymBruker skrev:

jeg har aldri hatt karisma, absolutt ingenting. jeg blir helt utslitt av å måtte være sosial. min naturlige måte å prate på er moton, og jeg tuller ikke ofte. jeg har heller aldri noen replikk på lur hvis noen kommer med spydigheter eller tuller med meg, det er så helsikkes irriterende. 
men det virker ikke som jeg klarer å forandre det. jeg er slik monoton og kjedelig. Hvordan i helsikke skal jeg ha sjans på en mann når jeg bare havner i bakgrunnen? 

Anonymkode: 4d604...8d3

Hvis man er alvorlig og mutt hele tiden så utstråler man ikke noe særlig vennlighet, men hva om du prøver å smile litt og være vennlig - selv om det bare er påtatt i begynnelsen så vil det kanskje føles mer naturlig etterhvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...