Gå til innhold

Jeg vet virkelig ikke hvor jeg skal gjøre av meg nå


villakulla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror bare jeg tar en god dose seroquel nå,og sort god natt. Det er så mye vondt nå,og jeg klarer ikke å skrive om det heller,jeg er bare så dum. God natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust. Det er alt du trenger å gjøre. Jeg vet ikke helt hva du strever med, men du slår meg ikke som dum. Du lider. Når du har det såpass vondt, så er det ikke sikkert mine ord trenger gjennom. Men hvis du klarer å tro på denne ene setningen: "Det går over." Selv om du ikke tror på det en gang, så kan det hjelpe å si det høyt. Omså flere ganger. Det hjelper meg noen ganger. Kanskje kan det hjelpe litt. Mest sannsynlig virker dette meningsløst, men alt i alt så er hele poenget med denne posten å fortelle deg at jeg bryr meg. Jeg håper du får sove godt i natt og får en bedre morgendag. Bare pust. 

Anonymkode: 66648...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette er en trøst så er jeg i samme bås som deg nå. Tiden  står stille hver dag, negative tanker og mørke regnbuer. Jeg sitter i soffaen å rister med føttene for det meste av tiden, men plager meg ut i skogen gråtende for å koble av. 

Det er ett jevla SLIT! Jeg vet det, tror meg. Prøv å gjør deg selv opptatt med noe. ikke gi opp!

Anonymkode: 3a493...29b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, villakulla skrev:

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå,jeg burde være sterk nå men jeg er bare på bunnen og skjønner ikke hvordan jeg skal klare mer. ....

Hvordan gikk det hos legen? Fant dere noen løsninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, frosken skrev:

Hvordan gikk det hos legen? Fant dere noen løsninger?

Var hos legen ja,og hadde en grei samtale,var der u tre kvarter. Hun ville jeg skulle begynne med antabus og at hjemme sykepleie skulle komme hver dag. Vanskelig og gjennomføring akkurat nå men skall prøve når jeg klarer, orker ikke å si hvorfor d ikke lar seg gjøre nå.men tok endel blodprøver og økte  dosen til 100 ml seroquel  .Skal tilbake om en stund. Men ja,akkurat nå er det bare veldig vanskelig. Hjelper ikke med økt dose men har utsatt arbeid neste uke og.nå er det bare søvn som betyr noe og dette slite jeg mye med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer hvis jeg bare kaster inn håndkleet nå? Jeg har bare lyst å gjøre akkurat det,for jeg vet virkelig ikke hvor jeg skal gjøre av meg,og alt er bare mørkt. Skal egentlig på jobb neste uke men klarer ikke å se hvordan jeg skal klare d. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare for sjefen at jeg ikke orker å jobbe nå.var hos legen sist uke men då var jeg egentlig ganske oppegående. Men jeg får prøve å rå meg sammen for akkurat nå er d andre som trenger meg,jeg må bare skjerpe meg, bare vanskelig å få til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, villakulla skrev:

Hva skjer hvis jeg bare kaster inn håndkleet nå? Jeg har bare lyst å gjøre akkurat det,for jeg vet virkelig ikke hvor jeg skal gjøre av meg,og alt er bare mørkt. Skal egentlig på jobb neste uke men klarer ikke å se hvordan jeg skal klare d. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare for sjefen at jeg ikke orker å jobbe nå.var hos legen sist uke men då var jeg egentlig ganske oppegående. Men jeg får prøve å rå meg sammen for akkurat nå er d andre som trenger meg,jeg må bare skjerpe meg, bare vanskelig å få til. 

Jeg tror du er nødt til å bestemme deg for hva du vil når det gjelder behandling. Jeg synes det er trist å lese om hvordan du år etter år ser ut til å vingle når det gjelder behandling. Tidligere har du i alle fall fått tilbud om mer omfattende behandling, så hvis det fortsatt er en mulighet, så synes jeg du skal bruke noen måneder på mer intensiv behandling - kanskje helst behandling med fokus på både rus og psykiatri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, frosken skrev:

Jeg tror du er nødt til å bestemme deg for hva du vil når det gjelder behandling. Jeg synes det er trist å lese om hvordan du år etter år ser ut til å vingle når det gjelder behandling. Tidligere har du i alle fall fått tilbud om mer omfattende behandling, så hvis det fortsatt er en mulighet, så synes jeg du skal bruke noen måneder på mer intensiv behandling - kanskje helst behandling med fokus på både rus og psykiatri?

Takk frosken,du har nok rett,jeg skal ta dette opp med min behandler, hun vet jo hva d går i og kjenner meg godt nå. Jeg må slutte å lure meg selv,og legen og behandler. Jeg har time neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, frosken skrev:

Hva skal du?

Det er muligens en litt finere måte å si at hun vil ta en exit. Men siden det er en bruker som er kjent for deg så reagerer du nok ikke på det og sier til henne at hun er respektløs. 

Anonymkode: 5bf72...1f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er muligens en litt finere måte å si at hun vil ta en exit. Men siden det er en bruker som er kjent for deg så reagerer du nok ikke på det og sier til henne at hun er respektløs. 

Anonymkode: 5bf72...1f3

Ja, men herregud da. Er det ikke lov å bry seg om noen man kjenner uten at du blir sjalu? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...